Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xMariellee schreef:Zag het zonet op tv.. De eigenaresse gaf mij de indruk zich alleen maar druk te maken over de mooie manen
die haar pony kwijt was en niet over de functie van de staart, waar ook niets meer van over was? Of vat
ik het nu helemaal verkeerd op ?![]()
Correct me if i'm wrong.
*edit: Ik vind het trouwens vréselijk, dat iemand zo triest kan zijn om zoiets te doen ..
Dapy schreef:xMariellee schreef:Zag het zonet op tv.. De eigenaresse gaf mij de indruk zich alleen maar druk te maken over de mooie manen
die haar pony kwijt was en niet over de functie van de staart, waar ook niets meer van over was? Of vat
ik het nu helemaal verkeerd op ?![]()
Correct me if i'm wrong.
*edit: Ik vind het trouwens vréselijk, dat iemand zo triest kan zijn om zoiets te doen ..
Het kwam misschien wel zo over, maar ze is er natuurlijk ondersteboven van. Waarschijnlijk bedoeld ze het niet zo.
Simone_Gp schreef:Wat ik al eerder schreef: te gek voor woorden dit!!!
Er valt mij echter iets op aan de foto van na het knippen: een deel van de manen zit er nog aan... dit zou kunnen betekenen dat de dader gestoord werd tijdens zijn misselijke actie! Kwam er net iemand op stal toen hij bezig was en heeft de dader snel de benen genomen? In dat geval is er hoop dat iemand hem of haar toch gezien heeft. En ik hoop het, pakken en kaal scheren die handel!
pharagirlke schreef:ze gaan de haf enkel in de extensions steken omdat zijn staart functioneel is hoop ik?
Maartje1990 schreef:Beetje vreemd dat iedereen het zo 'zielig' vindt voor deze haf dat ze geen staart heeft (die weer aangroeit) en al die belgen enzo met een gecoupeerde staart rondlopen dáar wordt dan niks van gezegt (zij kunnen ook geen vliegen wegslaan, maar bij hun groeit hun staart ook niet meer aan) maar afijn dat is offtopic, ik vind het trouwens ónwijs vervelend hoor voor dat meisje. En die haflinger krijgt inderdaad de eerste keer extensions ofzo gesponserd door de rabobank.