Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lara_Silver schreef:Dat hoop ik ook anders hoefde Anky van mijn part nooit meer op een paard te stappen!
Piaffe schreef:Ik vind het echt knap dat ze nog zo lang blijft zitten
Maar wat ik mij wel eens afvraag, ze wil graag hele hete, maar zegt ook geen held te zijn. Dat lijkt mij toch niet altijd een goede combi?
Lara_Silver schreef:Ik verwijt haar niks als je goed naar mijn zinsbouw kijkt.Ik zeg alleen ALS en nee, als een paard bokt geeft dat geen recht te trekken in de mond en dat geld voor iedereen!
XchantjuhX schreef:Als je paard zo tekeer gaat denk ik ook enkel maar 'hoofd omhoog' als ik daarvoor even aan de teugels moet trekken... moet dat dan maar.
Arabesk schreef:XchantjuhX schreef:Als je paard zo tekeer gaat denk ik ook enkel maar 'hoofd omhoog' als ik daarvoor even aan de teugels moet trekken... moet dat dan maar.
hoofd omhoog? Hoofd opzij!
ThePast03 schreef:McLaren schreef:Ik weet niet of je ooit een rodeo met stieren hebt gezien? Zo zag het er ongeveer uit. Toch maar goed dat ze tijdens clinics tegenwoordig ook allemaal een capje op hebben! Als een paard zijn rug zo bol maakt, zit je een serie bokken never nooit uit
Tjonge overdrijven is ook een vak. Paard maakt een paar leuke sprongen die idd niet makkelijk zijn uit te zitten maar het is totaal niet te vergelijken met rodeo. Ik zie dit paard niet draaien en technisch gezien bokt hij niet eens, hij gaat met 4 benen de lucht in.
Het lijkt er ook meer op dat Anky zichzelf laat vallen in die hoek dan dat ze er daadwerkelijk afgegooid wordt.
Overdrijven is nergens voor nodig. Amazone valt van paard, tjonge dat hoort nu eenmaal bij paardrijden.
detour schreef:Misschien wel. En anders was ze misschien bij een knappe vent op schoot beland in het publiek, was ze ter plekke vreemd gegaan en was ze Stef kwijtgeraakt, dan was er naast de organisatie NOG een reden voor de beroerde vertoning.
En dan had Anky een lekkere boerenkinkel aan de haak geslagen, kreeg ze geen training meer en ging ze cowcutten in het Hoge Noorden.
russel schreef:![]()
Amazone zoekt boer
![]()