Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marjoow schreef:"de best denkbare verzorging"
(citaat uit haar reactie)
zonder weidegang? zonder ontspannende buitenritten? iedere dag moeten werken? Dream on...
horseyfries schreef:Er is een groot verschil tussen niet zonder meer je schouders ophalen en met zijn allen op Coby van Baalen duiken in een algehele klopjacht. Er wordt iets gedaan wat niet helemaal volgens de regels gaat en gelijk bemoeit de hele godganse wereld zich er tegenaan en staan klaar om jury, rechter en beul tegelijk te spelen.
Er wordt een onderzoek ingesteld, er was een stewart aanwezig die kan getuigen, is dat niet genoeg? Is het nu echt nodig om dit op te kloppen tot een rel van dit formaat?
Het lijkt wel of iedereen er op kickt om een bekend persoon te kunnen afkraken. Daar wordt ik nou misselijk van!
IrisLove schreef:Het zou natuurlijk kunnen dat Coby of Angela hier misschien iets heeft geprobeerd en toch tot de conclusie is gekomen dat het niet bepaald werkt. Jammer dat dit inzicht blijkbaar wat lang op zich heeft laten wachten, maar oke...
CoriienRN schreef:coby is niet zo lief hoor voor der paarden uit betrouw bare bronnen gehoort vandaag
Moniek schreef:iedereen die ook maar iets met paarden heeft ziet meteen maar dan ook meteen dat dit niet goed zit.
En dan vraag ik me af wie er in godsvredensnaam dit heeft opgedaan.
Als dit een medewerker is van coby zelf ga ik toch wel denken,want als dit niet kan bij van balen op stal zal ik hem niet zo opgetuigd de bak in laten komen.
_angela_ schreef:Moniek schreef:iedereen die ook maar iets met paarden heeft ziet meteen maar dan ook meteen dat dit niet goed zit.
En dan vraag ik me af wie er in godsvredensnaam dit heeft opgedaan.
Als dit een medewerker is van coby zelf ga ik toch wel denken,want als dit niet kan bij van balen op stal zal ik hem niet zo opgetuigd de bak in laten komen.
ehh.. het is geen medewerker van coby... het is Coby zelf....
LCharlotte schreef:Ik word er zo moe van dat mensen altijd andere mensen afkraken hier. Zo lang je er niet meerdere malen met je neus bovenop hebt gestaat cq intern hebt gezeten bij van Baalen vind ik dat men geen recht heeft van spreken.
LCharlotte schreef:Het zijn allemaal conclusies obv een momentopname, er worden ook veel conclusies getrokken uit praatjes die men heeft gehoord. Dus deze ene momentopname betekend dat Coby al haar paarden slecht behandeld cq traint? Vind ik wel kortzichtig om te beweren. Maargoed ik ga dara geen discussie over aan, mensen zijn al lang blij als ze een onderwerp hebben om hun gal over uit te spuwen...
LCharlotte schreef:Het zijn allemaal conclusies obv een momentopname, er worden ook veel conclusies getrokken uit praatjes die men heeft gehoord. Dus deze ene momentopname betekend dat Coby al haar paarden slecht behandeld cq traint? Vind ik wel kortzichtig om te beweren. Maargoed ik ga dara geen discussie over aan, mensen zijn al lang blij als ze een onderwerp hebben om hun gal over uit te spuwen...
LCharlotte schreef:Maargoed ik ga dara geen discussie over aan, mensen zijn al lang blij als ze een onderwerp hebben om hun gal over uit te spuwen...
Netje schreef:LCharlotte schreef:Maargoed ik ga dara geen discussie over aan, mensen zijn al lang blij als ze een onderwerp hebben om hun gal over uit te spuwen...
... en wat doe jij dan: je gal spuwen over de mensen die hun gal spuwen ?? Ben je toch zelf geen haar beter?
Ik vind dat als je naar een EK wordt uitgezonden (dat heet nog steeds een eer te zijn om voor je land te mógen uitkomen) dat je gewoon heiliger dan de paus moet zijn (je hebt een voorbeeldfunctie). Of je dan Coby heet of Mieppie Kraak maakt niets uit. Je bent op een EK en daar zijn deze foto's genomen. Alle uitleg ten spijt: daar mag, nee daar MOET iets over gezegd worden. Zij zijn daar immers de representanten van de Nederlandse dressuursport op dat moment !