Foto's Power and Paint laaien discussie op -update reactie-

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

shan

Re: Foto's Power and Paint laaien discussie op

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 18:41

WildWings schreef:
Farouche schreef:
dat weet je niet, tenzij je haar kent.

Dus is het niet zo netjes om haar de schuld in de schoenen te schuiven Ja

Idd als jij gaat lessen bij Coby, Anky of god mag weten welke topruiter dan ook op, wat zal het zijn? 12 jarige leeftijd ofzo? en ze zeggen tegen je dat je achtertsevoren moet gaan zitten omdat je dan zeker alles gaat bereiken wat er te bereiken valt, dan doe je dat gewoon op die leeftijd, je eigen mening moet nog helemaal gevormd worden door de ervaringen die je opdoet in het leven!

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 18:42

Sjonge, dit is ook niet wat je verwacht.. Ookal weet je ergens dat het wel degelijk vaak gebeurd...

Ludora

Over het mom van geen gel*l in de krul !!!!

De training siert ze niet echt !! Persoonlijk zou ik het nooit zo doen of nooit willen zien op mijn paard. Maar mijn paard loopt dan ook niet aan de top. Als dit de top moet zijn, dan pas ik er liever voor !!!

Anoniem

Farouche schreef:
Nee, maar je kunt haar ook niet onschuldig noemen, want we kennen haar niet

Nee, ik zeg alleen dat het zo gegaan KAN zijn omdat anderen hier al gauw een oordeel over haar vormen. Jij deed dat net ook- probeer dat dan niet te doen als je verder niet weet hoe het gegaan is.

Ilzjuh

WildWings schreef:
Want jij hebt hiervoor al gehoord dat dat verkeerd is, maar ZIJ waarschijnlijk nog niet, en dan twijfel je heus niet aan zo'n top-amazone hoor, als je nog nooit hebt gehoord dat dit verkeerd zou zijn etc. Dan HOEF je niet verder te kijken dan je neus lang is want waarom zou je, als niemand je ooit zoiets vertelt heeft en iedereen altijd heeft gezegd dat het goed is en je er goede resultaten mee behaald Verward

Rustig maar hoor.
En het zit bij míj in mijn áárd om verder te kijken dan mijn neus lang is. Knipoog

Ik denk trouwens dat zij voordat ze bij Coby ging lessen vast wel heeft gehoord wat wél de manier is.

Bojangles

Re: Foto's gepubliceerd EK 2007 van Power and Paint

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 18:43

Nazarma schreef:
Ja niet alleen voor van Baalen, maar voor de hele Nederlandse Dressuur sport. Geloof mij maar, zo gaat het er vaak aan toe. Ik vind het echt zwaar belachelijk. Dat is tocdh geen Dressuur meer Nors opkijken Nors opkijken

Idd niks aan toe te voegen!

Jethafa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 18:43

En ook niet schuldig, maar goed, er zijn wel foto's van iets waarvan ik ECHT WALG Boos!

Ik dacht inderdaad ook dat Coby nog de "traditionele" van het topsport groepje was... heel jammer!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 18:44

Ilzjuh schreef:
Rustig maar hoor.
En het zit bij míj in mijn áárd om verder te kijken dan mijn neus lang is. Knipoog

Ik denk trouwens dat zij voordat ze bij Coby ging lessen vast wel heeft gehoord wat wél de manier is.

Jij bent gewoon een geweldig en perfect mens hoor, veel beter dan Angela en alle ruiters die voor 'topamazones" rijden bij elkaar.. het is raar dat jij nog geen paard of pony zo hoog hebt uitgebracht eigenlijk, terwijl je 't toch wel zo perfect weet Verward

Er is geen DE manier, dus als je dat denkt kijk je niet verder dan je neus lang is Knipoog

Verder, lees het berichtje van shan (dacht ik) bovenaan deze pagina eens, staat precies in wat ik hierop zou willen zeggen.

BabbieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 18:44

Rolleyes Topdressuur in 2007 Rolleyes

Waar gaat het toch heen?

"Kijk, je doet de touwtjes zo strak dat hij nergens heen kan en dan staat het al héél wat beter. Eigenlijk net zoals het eruit ziet als we in het zadel zitten" Gestoord

Kan iemand mij uitleggen wat dit met dressuur te maken heeft?

Rafke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 18:47

De pony zal maar eens een verkramping krijgen, arm beestje.

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 18:48

Tsjongejongejonge......waar gáát dit nog over. Dit noem ik geen sport meer. Dit is mishandeling.

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 18:48

Ik denk dat hij in deze houding al doorlopend verkrampt ís.

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 18:49

WildWings schreef:
Jij bent gewoon een geweldig en perfect mens hoor, veel beter dan Angela en alle ruiters die voor 'topamazones" rijden bij elkaar.. het is raar dat jij nog geen paard of pony zo hoog hebt uitgebracht eigenlijk, terwijl je 't toch wel zo perfect weet Verward

Bedankt dat jij dit zegt, je zult mijzelf dit namelijk nóóit horen zeggen. Knipoog Vind deze reactie eigenlijk een beetje laag gaan en ik zal me inhouden om er verder op in te gaan. Hoewel ik hier wel wat moeite voor moet doen.

WildWings schreef:
Er is geen DE manier, dus als je dat denkt kijk je niet verder dan je neus lang is Knipoog

Hallo zeg, ik zal voortaan m'n posts wel twintig keer overlezen om te kijken of alles er wel precies zo staat zoals het er staan moet. Rolleyes Misschien was "dé manier" het verkeerde woord. Maar ze zal vast wel "andere manieren" gezien hebben zo ondertussen.

Mijn excuses voor m'n ietwat felle reactie. Maar ik ben een beetje geïrriteerd van de manier waarop jij het tegen mij hebt.

zobras

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 18:52

Dames (even de snelle aanname dat het hier dames zijn), de woordenwisseling maar via PB laten gaan en hier de topic over de pony in de krul houden Knipoog

evanescence

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 18:54

Naja zeg!! Boos! Kick die er maar uit!!
Sorry maar dit is echt niet gezond gewoon.
'real love of you horses Rolleyes'

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 18:55

Eleonoor schreef:
Dames (even de snelle aanname dat het hier dames zijn), de woordenwisseling maar via PB laten gaan en hier de topic over de pony in de krul houden Knipoog

Als je even goed leest zie je dat ik het daar nog steeds over heb en dat ik maar twee zinnen heb gewijt aan WW haar reactie op mij. Lachen
De rest gaat (misschien op een lichtelijk geïrriteerde manier), nog steeds over of iemand op jongere leeftijd niet verder hoeft te kijken dan haar neus lang is. Knipoog

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 18:55

Qua LDR.. dat staat toch voor Laag, Diep, Rond..? Laag..? Ehm, nee. Diep? Dit is eerder opgekruld.. En Rond? Allesbehalve dat. Wat ik zie is een pony die volledig in elkaar is getrokken met een opgekropte hals en kin op de borst... Heeft dit íets met LDR te maken? Of heb ik dat hele idee verkeerd begrepen? Verward

Hoe langer ik naar die foto's kijk, hoe meer vragen ik krijg. Hóe kan het paard op deze manier ooit zijn rug goed gebruiken? En snel nou dat 'ie daar toch in slaagt.. ik heb altijd geleerd dat je beloont met ontspanning, maar hoe kan het paard ontspanning vinden in zijn beweging, met zulke strakke bijzets? Frusty Frusty Frusty

Zou als ik de eigenaren was, als de sodemieter mijn pony terug halen. Maar ik las op de site van DVB dat de eigenaren onlangs nog erg blij waren met de prestaties van Power and Paint. http://www.dressuurstalvanbaalen.nl/new ... sp?id=8227 (errug mooie foto's van Shanna trouwens!).

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 18:57

joy76 schreef:
Zou als ik de eigenaren was, als de sodemieter mijn pony terug halen. Maar ik las op de site van DVB dat de eigenaren onlangs nog erg blij waren met de prestaties van Power and Paint. http://www.dressuurstalvanbaalen.nl/new ... sp?id=8227 (errug mooie foto's van Shanna trouwens!).

klopt en daar staat ook dat dat de laatste wedstrijd van Angela en Power was Lachen

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 18:59

Die pony heeft al zoveel kinderen leren paardrijden, ik hoop dat hij ooit toch echt een goede oude dag krijgt!!!
(in ieder geval met een bosritje en een paar uur weidegang)

Biepje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 19:00

Laatste wedstrijd wil niet zeggen laatste training Knipoog

Albert

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 19:01

Art. 36 Gezondheids- en Welzijnswet voor dieren:
"Het is verboden om zonder redelijk doel of met overschrijding van hetgeen ter bereiking van zodanig doel toelaatbaar is, bij een dier pijn of letsel te veroorzaken dan wel de gezondheid of het welzijn van een dier te benadelen."
Mag hopen dat er een justitieel onderzoek gaat volgen.
Arm dier....

xDonny

geen wonder dat dat beestje altijd zo mooi loopt wat zielig zeg schandalig

Oretha

Heeft iemand al een antwoord van van Baalen zelf gehad over deze foto's?

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 19:03

afschuwelijk.......

mijn paard steigerde en klapte al achterover toen ik voor het eerst een pessoa-tuig om deed op een hele soepele laagste stand....... omdat ze het niet kende....

15 of geen 15 op deze manier zou ik geen paard willen trainen.... en dat weten meisjes van 15 ook al prima hoor!

onbegrijpelijk

co2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 19:04

Waarom verbaazen mij deze foto's niet? Nagelbijten / Gniffelen

(wat niet betekend dat ik het te triest voor woorden vind..)