Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Ik ga er ook verder niet meer op in.
Ik weet hoe het zit en daar heeft iemand anders niets mee nodig.
Ik heb gedaan wat er gevraagd is, en daar is niets verkeerds aan.
En ik ben blij dat dit paard niet meer hoeft te lijden, en dat de eigenaar maar flink gestraft gaat worden. Daar gaat het uiteindelijk om
runningkawa schreef:We hebben er gewoon een andere kijk op, that's all. Maar ik mag die kijk erop ook blijven zeggen, want je hoort mij ook nergens zeggen dat die andere kant dat niet mag.
Dát vind ik namelijk nogal onrespectvol voor de mening van die ander
farouche, gebruik gewoon namen en lees het hele topic aub door
Farouche schreef:Ik heb de update gelezen. Vond het wel een beetje irritant lezen omdat er geen zinnen staan
Ik vind het raar hoe *een bokker* hierop reageert. Kom op zeg, na een hele uitleg dat alles vrijwillig is, waarom ze niet altijd kunnen ingrijpen, wat deze persoon ervan vind ga je nog zó doen. Ik vind het echt raar.
Adil18 schreef:Farouche schreef:Ik heb de update gelezen. Vond het wel een beetje irritant lezen omdat er geen zinnen staan
Ik vind het raar hoe *een bokker* hierop reageert. Kom op zeg, na een hele uitleg dat alles vrijwillig is, waarom ze niet altijd kunnen ingrijpen, wat deze persoon ervan vind ga je nog zó doen. Ik vind het echt raar.
Ik sluit me desondanks bij RunningKawa aan (zoals RK zegt, laten we het beestje bij zijn naam noemen, en niet duiden op *een bokker*)
Ik zou graag even op het volgende wijzen;
Het zijn mensen van de DB en dergelijke organistaties die mijn vader, zus en broer achterna zitten omdat ze jagen. Ze verpesten jachten op de meest gevaarlijke manieren en zijn ronduit onbeschoft, terwijl een jager uiteindelijk niet meer is dan ook een dier- en natuurliefhebber. Mijn vader is in de krant zelfs een keer neergezet als moordenaar door zulke mensen! Moordenaar!!! Dat geloof je toch zelf niet! Wat zijn zij dan wel niet!!! Mijn vader doodt in één schot, de heilige hypocrieten van de DB laten een dier creperen! Ronduit bespottelijk!!!
Wat deze inspecteur hier heeft gedaan valt niet goed te praten! Elke persoon met een hart voor dieren had zijn camera weggesmeten en het arme dier zijn laatste minuutjes nog iets "aangenamer" gemaakt!
Escardo schreef:ik denk dat je het onderwerp jagen niet moet aanhalen...het is omdat het soms moet..maar ik ben daar fel op tegen..laat de natuur zoals het is...het lost zich zelf wel op...Dit geval dus duidelijk niet!!..
Dus ik kan begrijpen dat de DB daar tegenin gaat...en ze horen ook na te gaan of je vader,broer of wie dan ook volgens de wetten jagen en controleren op jachtvergunningen...dus beetje jammer dat jij hierdoor je oordeel over de DB al klaar hebt....
Escardo schreef:ach je zal vast gelijk hebben...maar jij hebt dus een slechte ervaring...en dat mag je hebben...(yellowstone park is opgezet door mensen) en waarom kan het niet zonder mensen handen omdat wij mensen willen camperen in het park. en beertjes willen voeren....nee ik heb me erg niet vreselijk in verdiept maar ik weet er wel wat vanaf....(dit was even off-topic)..
Wat de DB doet met dit filmpje is mensen te laten zien wat er toch voor dierenleed is hier in ons eigen landje..en natuurlijk als bewijsmateriaal...( heb al pagina's geleden al gezegd dat ik het ook anders zou doen...)....
Only_Kiekie schreef:Mag ik misschien even weten waar die UPDATE staat kan hem niet vinden namelijk..