Snelle moeders zijn ook niet mijn ding. Heb niet voor niets mijn carriere opgegeven voor mijn kind.
Moet je eens zien hoe de maatschappij daar op reageert. Kun je ook een leuk topic over starten.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
runningkawa schreef:Juist dat bedoel ik.
Er zijn mensen die echt met 2en moeten werken. En daar heb ik het natuurlijk niet over.
Maar ook een heleboel niet.
Ja moet wel, als je perse 2x op vakantie Moet
Als Nederland niet goed is en het Moet egypte zijn.
Als de fiets niet goed is, zelfs een kleine auto niet want hij Moet groter als die van de buurman.
Als een onderbroek van de Zeeman niet kan, want het Moet een Sloggi zijn
enz enz
En soms denk ik dat daar ook een kind bij Moet....
lejo schreef:haha, volgens mij kun je daarover nog een heel nieuwe discussie starten
runningkawa schreef:En als je kind dan lastig is omdat de 3 r-en van vroeger niet meer bestaan, heet het ADHD
Maar je mag er niks van zegen hoor, je hebt geen kinderen.
dat mijn moeder er net zo over denkt, haar hele leven met kinderen heeft gewerkt en er dus niet uit is geweets, dat telt niet, die is oud en versleten of zo
runningkawa schreef:Woon jij zo dicht bij mij dan
En dan kunnen ze een huis kopen, maar de keuken is al 8 jaar oud, dat kan niet
En nee dat is dan al geen goedkope keuken die er in zat, dat wilde de vorige bewoner al niet...toch moet die keuken eruit
En ja de badkamer..net niet meer in die kleur na 8 jaar...
En dan idd gel vinden dat ze met 2en fulltime moeten werken en geen puf meer hebben voor de kinderen
runningkawa schreef:Ik zeg toch ook nergens dat jij dat hebt gezegt
Ik maak er dat zelf van dat er zo tegen aan gekeken word omdat ze geen 30 meer is.
Pak niet alles op jezelf zeg... Ik doelde daar helemaal niet op, anders had ik dat wel gezegt.
mijn moeder is nooit uit de kinderen geweest door haar werk om het zomaar te zeggen, denk dat dat weer heel anders is als iemand die later weer eens oma wordt