Pony’s mishandeld in [plaatsnaam]-Zuid

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Pony’s mishandeld in Zwolle-Zuid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 14:39

ik wil deze week nogw el proberen aan dat ene adres nog te komen, en daarna gaat het briefje naar de politie..

zit nog te twijfelen over het hoofdstel, kan ik meegeven maar ook door hun zelf hier laten ophalen natuurlijk!

XxSultanxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 15:19

Shanna schreef:
ik wil deze week nogw el proberen aan dat ene adres nog te komen, en daarna gaat het briefje naar de politie..

zit nog te twijfelen over het hoofdstel, kan ik meegeven maar ook door hun zelf hier laten ophalen natuurlijk!

ik zou het hoofdstel houden,ze halen het maar bij jou weg Knipoog
kan je zien wie je ponys dit geflikt hebben en ff een hartig woordje met ze spreken Hamer

Matsjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 14:10

IS er al weer nieuws Lachen Ben je al bij de politie geweest?

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 12:47

Shanna schreef:

Tja...dit roep je al een paar weken..

Ik had het naar de politie gebracht en erop gestaan dat zij bij de bekende dames langs gaan. Die vertellen dan echt wel wie de onbekende is.

Straks is het al weer veel te lang geleden en dan is de politie veel minder geneigd een stapje harder voor je te lopen.

Kom op, grijp die kids en laat ze weten dat ze hier niet mee weg komen, want dat gebeurt nu nl. wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 12:54

wel, als ik dat een paar weken geleden had gedaan had ik alleen maar met voornamen aangekomen daar.. dus ik ben blij dat ik die weken gedult heb want hoelanger ik gedult heb, hoemeer ik te weten kom! Lachen

Matsjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 20:25

Ja oke, maar politie die staat er dan niet echt meer klaar voor. Dit is sowieso wel heel snel maar naar een tijd maakt het ze niet zoveel uit. Je kan toch ook allebei doen, melden bij politie en toch rond blijven kijken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 17:08

rond kijken doe ik zoiezo wel, mijn broer komt net thuis dat er 2 jochie's in de wei zaten OP de fjord van 1,5 jaar.. het kwam niet eens in hem op om er iets van te zeggen en toen ik kwam was het natuurlijkw ere te laat Boos! Hamer

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 17:09

1 van die 2 had een cap op zijn koppie zelfs!!!
er is een basisschool in de buurt geplaatst dus ik hou al extra mijn ogen open maar toch echt ik ben WOEST!! Boos!

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 17:16

Hemel het stopt daar echt niet... Blijkbaar staat het daar gekend als openbare wei.. Kun je de wei niet beter afzetten (meerdere lagen schrikdraad)?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 17:20

dat mag niet, de wei stata in een park Verdrietig
en de bordje's worden door de pony's gemolt en zijn ook niet echt overtuigent als ze weer eens de kop erdoorheen steken dus ik baal echt als een stekker!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 17:24

kijk data nderen er niks van zeggen, snap ike rgens nog een beetje maar van mijn bloed-eigen BROER had ik het niet verwacht!! Boos!

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 19:03

Hij was er idd beter op af gegaan. Is hij ouder dan je?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 19:47

ja, hij is 18 en woont nog thuis dus heeft alle gedoe rond de paarden ook meegekregen en weet hoe boos ik ben als ik alleen al merk dat er iemand in de wei is geweest Boos!

KimmieUtreg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 00:07

Ik snap niet dat mensen dieren mishandelen.Echt gewoon zo nutteloos.

Melanie_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 12:30

Tsja, inderdaad. Wat bereik je ermee? Niks... Nors opkijken

Mandoline

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 17:48

Vreselijk, ik snap echt niet wat die mensen bezielt...
Bah, waar moet het heen met de wereld?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 12:45

het hoofdstel is inmiddels met de adressen bij de politie beland Lachen

CynthiaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 18:36

Spannend, ben benieuwd wat er gaat gebeuren.

Coconuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 14:00

God, wat een gedoe zeg..
Heb net alle pagina's door zitten lezen. Hoeveel verschillende kinders zijn er het weiland wel niet ingegaan in die tijd??
Pff.. Ik zou mijn slaapzak pakken en ergens om een hoekje rustig af gaan zitten wachten, al zou ik 4 weken moeten blijven, jammer dan.. Niemand maar dan ook NIEMAND stapt er zomaar op mijn paard (al zou het een paard van een stalgenooit van me zijn..)

Ik met zeggen dat er niet veel actie komt hoor. En ik bedoel niet alleen via jou kant maar ook van de politie.
Jullie hebben wel contact samen zover ik weet maar owee als ik maar 1 achternaam had en hoe lang die straat ook zou zijn, ik had elk naambordje langs gelopen en als die er niet hangt, had ik aangebeld. Kom maar op met je verhaal!

Wat een etterbakkies zeg die kinderen. Ik zou ze slopen.
Zit me me toch kwaad te maken hier.. Maar goed, daar heb je niet veel aan.

Ik hoop echt voor je dat de daders er snel bij zijn.. alle 50 inmiddels! (Zo ongeveer dan).

Misschien zou je een soort overzichtsfoto hier kunnen plaatsen van waar de paarden staan? Eventueel via PB? Misschien dat ik nog op een idee kom om je te helpen.
Moet het wel mogen natuurlijk, weet niet of het mag mbt privéredenen oid..?

Heel veel sterkte!!
En een knuffel voor al de paarden (als je erbij kunt komen dan) Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 14:15

de paarden zijn inmiddels al weer zo goed als de oude, zelfs het veulentje laat zich weer een beetje aaien door vreemden!!

Coconuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 14:26

Dat is mooi.
Hoe staan de zaken er tot nu toe voor?
Kan je niet een samenvattinkje maken haha.. Wanneer er kinderen in de wei waren en hoeveel ongeveer enz.. Misschien zit er een logische lijn in?
Zeg maar wat hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 14:37

vorrige week waren er 2 jongentje's nog in de wei waarvan er 1 met cap (!!) op de fjord zat en me broer zag het wel maar zei er niks van!!!
verder is het wel rustig sins ik die meiden allemaal heb gesproken en ondervraagt en mijn shet is nog steeds gemeen tegen vreemde mensen en dieren als ik er niet ben om hem te corrigeren dus dat is ook wel mooi, en doordat de merrie me alweer zo erg vertrouwd kan ik het veulen al weer over haar hoofdje aaien, ook heb ik nu een ruitertje dus wennen ze ook weer aan kinderen dat die niet eng zijn (hadden ze echt een angst voor de eerste tijd!!) maar ze rennen nu niet meer weg zodra ze iets ongewoons zien Lachen

ik ben benieuwd wat de poltie nu verder gaat doen en ik houd jullie hier op de hoogte ervan Knipoog

Coconuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 14:50

heb je bij de merrie al een halstertje/hoodstel geprobeerd? (eventueel zonder bit nog.. gewoon los omhangen)?
fijn dat het weer wat beter gaat inmiddels.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 14:54

wel geprobeert maar had geen zin in een gevecht, ze is nog doodsbenauwd voor druk achter haar oren, ook met mijn handen vind ze dat nog harstikke eng!

Coconuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 14:58

nee een gevecht moet je ook echt niet aangaan, dat verlies je toch wel.
ik zou gewoon lekker in de wei gaan zitten en proberen ze steeds weer te aaien.. Lachen desnoods gewoon met een halter naast je waar je niets mee doet. gewoon beetje aanklooien en wachten op de dag dat je je slag kunt slaan Knipoog
en hopelijk krijg je die kinderen nog eens te pakken. zal je zien dat ze niets meer van zich laten horen, dan zal de politie ook wel geen actie meer ondernemen. pff
al gekeken wat ze gaan doen met de namen enzo?

mijn zus was een keer aan dr haar over de gehele kermis getrokken. ze deed niet eens wat. maakte alleen een grapje tegen dr vriend omdat er een meisje in een attractie bijna moest overgeven en ze was bang dat het dalijk over haar heen kwam.
had ze dus niet moeten doen.. vriend kwam er met messteken vanaf. geloof me maar dat de politie niet veel deed hoor. ze wisten niet wie het had gedaan, dus pech.. ja namenbordjes hebben ze niet om.
toen was mn moeder maar met een aardappelschilmesje naar het winkelcentrum gegaan en midden in de groep gaan staan (mn zus herkende er 1 van).. nja toen deden ze niets meer Haha!
ff offtopic.. schoot me tebinnen haha