Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sigrid1182 schreef:ik nodig iedereen uit , om binnenkort even langs te komen, ong 5 km van mijn huis staan 30 lootsma paarden op een kaal stuk land.....als we nog even wachten.is dat volgende week een modderpoel en staan ze zonder eten..bij voeren doen ze ook niet,....
of zal ik deze week eens fotos maken,..
deze paarden staan er nu een ruime week....
sigrid1182 schreef:nee hoor ik heb het smoor druk met werk...
en om er te komen meot ik eerst wel door een paar stukken land lopen.....ze staan nl niet aan een weg....
dus ik moet er even tijd voor maken...
en zoals het nu lijkt, is dat misschien dit weekend....
slimmerik schreef:Je gaat dus op 25 of 26 november pas foto's maken...
Als je constateert dat paarden het heel slecht hebben zoals je zegt en dan bijna twee weken er niets aan doet, heb ik mijn twijfels aan jouw dierenliefde of aan het lot van die paarden. (dus dat het misschien toch meevalt??)
Of heb je idd de AID op de hoogte gebracht. En dan wil ik graag weten wanneer zodat ik er een mail heen kan sturen waarom ze niets ondernomen hebben.
Yrrah schreef:Denken jullie nu werkelijk dat alle paarden nog bij L. staan? Er zijn inmiddels een paar weken verstreken en hij zal er best een aantal verhandeld hebben (en nieuwe erbij gekocht).
Als je al hard kunt maken (uit eigen waarneming en niet afgaande op "verhalen") dat hij slecht is voor zijn paarden moet je actie nemen en niet wachten tot je een keer tijd hebt.
sigrid1182 schreef:bla bla bla...
wat een gebler hier weer....
slimmerik ik hou er niet van als mensen tegen mij zeggen wat ik moet doen...en leg mij geen woorden in de mond,,,,die ik niet zeg,,,
kom anders morgen deze kant even op, gaan we samen......want ja jij weet natuurlijk wel wat echte dierenliefde is...pb me maar ff op welk tijdstip ik je kan verwachten,.,....
heb morgen vrij gekregen van de baas, dus heb tijd,,,,
sigrid1182 schreef:Yrrah schreef:Denken jullie nu werkelijk dat alle paarden nog bij L. staan? Er zijn inmiddels een paar weken verstreken en hij zal er best een aantal verhandeld hebben (en nieuwe erbij gekocht).
Als je al hard kunt maken (uit eigen waarneming en niet afgaande op "verhalen") dat hij slecht is voor zijn paarden moet je actie nemen en niet wachten tot je een keer tijd hebt.
ik heb de afgelopen (5)jaren denk ik wel 20 keer gebeld..AID/gemeente/politie/dierenbescherming ,,,noem maar op..voornl in de winter als ze hier in de buurt staan,.
er is nooit actie ondernomen......
dus ja het brand mij nu niet echt in....
weet je...
er zijn altijd mensen die precies weet wat een ander moet doen...
ik kan jullie garanderen dat er bij ons ieder in de buurt wel iemand zit die niet met respect om gaat met zn dier, springen jullie daar ook voor op de barikades.....
lijkt me niet....dus eerst maar eens in de balk uit jullie eigen ogen halen en dan maar mijn splinter....
dan heb je naar mijn idee pas recht van spreken.......
Karl66 schreef:Hoe kan het dat er de afgelopen twee jaar slechts vijf meldingen bij de AID zijn geweest over paardenverwaarlozing in heel Nederland
Marigold schreef:oregon, doe maar niet, het is een drama momenteel, zo'n natte bende het buiten is..
maar kan je je voorstelen wat er gebeurd als je een hele grote groep paarden contstant buiten laat lopen?
dan wordt het dus een blubber weiland, waar de jonge dieren niet meer kunnen liggen, en ik vind dat er dan natuurlijk wel moet worden bijgevoert.
gewoon, groot pak kuil, en klaar. minimaal.
sigrid1182 schreef:volgens mij lezen de lootsma's mee op bokt..
de paarden waren van het stuk af...vanmiddag....
slimmerik schreef:sigrid1182 schreef:volgens mij lezen de lootsma's mee op bokt..
Misschien zijn ze wél goed voor de paarden![]()
Pfff da's schrikken
slimmerik schreef:sigrid1182 schreef:volgens mij lezen de lootsma's mee op bokt..
Misschien zijn ze wél goed voor de paarden![]()
Pfff da's schrikken