runningkawa schreef:Ze mogen er zo hier 2 neerzetten, daar heb ik wel plek voor.
Maar betalen ga ik zo'n eikel niet
Inderdaad!
Ik heb nog wel plak voor 6/8 als het moet, maar geen cent dat ik aan die "man" geef!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
runningkawa schreef:Ze mogen er zo hier 2 neerzetten, daar heb ik wel plek voor.
Maar betalen ga ik zo'n eikel niet
LoreV schreef:Ik vind het echt geweldig wat deze vrijwilligers hebben gedaan! Dit verdient toch een jong paard uit die kudde voor elke redder?![]()
Maar mijn vraag geldt nog steeds: heeft het laatste paard het nu gered?
Gemma schreef:Siets schreef:Ja het mag dan misschien aan mij liggen, maar vind het al zielig voor die paarden dat er uberhaupt over slacht wordt gepraat. Ze mogen nu eerst lekker bijkomen, straks wordt er wel verder gekeken!
Die paardjes horen er niks van hoorHet waren maar een paar losse posts, waar maak je je druk om?
lotteluvah schreef:Hier zou er ook wel wat kunnen komen, alleen denk niet dat me moeder er blij mee is
Gemma schreef:Dat kan ik morgen voor je gaan vragen, over die veulens, ik doe zijn paarden, dus ben er morgen weer...
zorro schreef:geweldig dat ze gered zijn!
ik zag trouwens iemand van een paard vallen aan het begin van het filmpje, zo het water in.... schrok er van, zag er niet prettig uit.
toch super dat zoveel mensen zich zo voor ze ingezet hebben!!
Marigold schreef:hoe het met dat laatste paard is weet ik niet, bij een update post ik het hier gelijk.
de DA op tv frielsnad zei dus dat dat paard is meegegaan naar een stal, om bij te komen.
het was ook een mager, volgens mij ouder paard.
als de mensen uit tsummarum en omgeving ons (bokt) op de hoogte zouden willen houden wan ontwikelingen, ook straks als het nieuws weer 'vergeten' is, zou ik ze heel dankbaar zijn!
dan openen we een toppic dat er speciaal over gaat!
Bella schreef:Echt top dat het overgrote deel het toch gered heeft en super van de vrijwilligers!!
Wat ik wel even kwijt is dat ik me mateloos stoor aan alle dramatiek die boven gehaald wordt. Er wordt gesproken alsof het een wereldramp is...goed, het is zeker een ramp, maar ik kan nog tig meer dingen bedenken waar het echt niet goed af gaat. Hoeveel paarden overlijden er niet op bijvoorbeeld slachttransport?? (ik noem maar wat)
En in hoeverre is de eigenaar werkelijk in overtreding?? Hier staan vele paarden ook nog langer op natuurgebied omdat het gras nog groeiende was en die storm is pas sinds een week kenbaar gemaakt, dat die er aan kwam. Dat is best kort dag om een kudde van ruim 100 paarden binnen te halen!!!En dan zie ik hier ook nog voorbij komen: Verwaarloosde wilde paarden???? Waar wordt dat op gebaseerd? Omdat ze in een natuurgebied lopen en weinig met mensen in aanraking zijn?
Kortom; er wordt reuze snel negatief gesproken, maar stel je voor dat JOU dit zou overkomen!!
Bella schreef:Echt top dat het overgrote deel het toch gered heeft en super van de vrijwilligers!!
Wat ik wel even kwijt is dat ik me mateloos stoor aan alle dramatiek die boven gehaald wordt. Er wordt gesproken alsof het een wereldramp is...goed, het is zeker een ramp, maar ik kan nog tig meer dingen bedenken waar het echt niet goed af gaat. Hoeveel paarden overlijden er niet op bijvoorbeeld slachttransport?? (ik noem maar wat)
En in hoeverre is de eigenaar werkelijk in overtreding?? Hier staan vele paarden ook nog langer op natuurgebied omdat het gras nog groeiende was en die storm is pas sinds een week kenbaar gemaakt, dat die er aan kwam. Dat is best kort dag om een kudde van ruim 100 paarden binnen te halen!!!
En dan zie ik hier ook nog voorbij komen: Verwaarloosde wilde paarden???? Waar wordt dat op gebaseerd? Omdat ze in een natuurgebied lopen en weinig met mensen in aanraking zijn?
Kortom; er wordt reuze snel negatief gesproken, maar stel je voor dat JOU dit zou overkomen!!
Passival schreef:Gemma schreef:Dat kan ik morgen voor je gaan vragen, over die veulens, ik doe zijn paarden, dus ben er morgen weer...
Zorg jij voor zijn paarden?? heb je al wat meer info over hoe en wat???