Jobbeltje schreef:Om 21.00 is er weer een nieuwsrubriek op omrop fryslân.
Kun je daar dan een update van geven op bokt??? Ik zit vol spanning in Leiden en kan omroep friesland niet ontvangen (en waarschijnlijk ook niet verstaan)
Alvast bedankt!!!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jobbeltje schreef:Om 21.00 is er weer een nieuwsrubriek op omrop fryslân.
Nickeltje schreef:Jobbeltje schreef:Om 21.00 is er weer een nieuwsrubriek op omrop fryslân.
Kun je daar dan een update van geven op bokt??? Ik zit vol spanning in Leiden en kan omroep friesland niet ontvangen (en waarschijnlijk ook niet verstaan)
Alvast bedankt!!!
Stennisje schreef:Ze interviewen nu een worodvoerder van het beheer van die gebieden.
Versta er niet veel van, maar hoor de woorden contract en zich er niet aan houden.
Nickeltje schreef:
Alvast bedankt!!!
russel schreef:Ze moeten die man van zijn warme bank af trekken en met de hulpverlenende instanties mee laten werken. Iemand zei dat die arme man dit niet heeft gewild. Is hij er al 2 dagen bij en oververmoeid naar huis gestuurd??
nikkigioa schreef:Zijn de paarden inmiddels al aan land? Hoorde op het nieuws dat ze een brug aan het bouwen waren met het leger.
russel schreef:Ze moeten die man van zijn warme bank af trekken en met de hulpverlenende instanties mee laten werken. Iemand zei dat die arme man dit niet heeft gewild. Is hij er al 2 dagen bij en oververmoeid naar huis gestuurd??
Hermesdeux schreef:russel schreef:Ze moeten die man van zijn warme bank af trekken en met de hulpverlenende instanties mee laten werken. Iemand zei dat die arme man dit niet heeft gewild. Is hij er al 2 dagen bij en oververmoeid naar huis gestuurd??
Dat vroeg ik me ook al af...al die mensen die daar in de kou, regen en wind staan en er is nog geen woord gerept of de eigenaar zich wel laat zien.
Misschien nog wel verstandig op de bank blijven zitten... leven niet zeker daar![]()
linky schreef:Beste Dees-[naam], hij probeert GELD te redden, geen paarden......................
dees_daan schreef:linky schreef:Beste Dees-Daan, hij probeert GELD te redden, geen paarden......................
hoe weet je dat zo zeker??
jezus. allemaal weten jullie het zo zeker, heeft hij dit gezegd? nee
dees_daan schreef:hier weer de voorbarige conclusies, hij is er wel, wat zien jullie het slechte meestal in iemand tjonge jonge..