Sicco is terecht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

WestBest

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 13:37

Femke, Kom je het hele verhaal vertellen? Ik denk dat ik niet de enige ben die daar zeer nieuwsgierig naar is.

fransje23

Re: Sicco is terecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 13:42

lailapri schreef:
Lekker aardig weer jolanda heeft haar best gedaan te helpen en omdat het via mij is wordt het weer afgezijkt. Leuk weer. Als jullie haar gevraagt hadden was het zeker wel goed geweest?

sorry, voor deze reactie heb ik geen woorden.

Nou ja, een paar:
Het is toch mijn goed recht om sceptisch te zijn over het verhaal van Jolanda?
Bovendien plaats ik alles namens mezelf. Er is dus geen jullie.

Bramblerose

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 13:43

Ja we hebben allemaal zo meegeleefd, dat we ook wel een soort van 'recht' hebben op het hele verhaal toch ? Dus kom je het ajb snel vertellen en een up date van hoe het nu met jullie is??

KingMarco

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 13:45

Ik heb de foto's hier voor de gewilligen ook maar even hier op bokt gezet van het feestje dat we vierde voor de thuiskomst van Sicco.
viewtopic.php?f=53&t=525406

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 14:14

Verslag van Femke even gekopieerd van het draversforum:

Zal het nog wel een keertje vertellen!!We hadden het vliegtuig geregelt en waren er mee bezig en aan het wachten op de piloot in egmond nog. Toen kreeg ik een belletje van de politie en die vertelde dat er een man hem gevonden had (als het hem was)toen kregen we het numme rvan die meneer en hadden hem gebelt. Hij omschreef sicco PReCIES zoals hij er uit ziet met een wit voetje enz. ik geloofde het pas toen ik hem zag. Hij was dus vanf castricum tot aan egmond gelopen toch via het noorden. Hij vertelde dat sicco aan het rond dolen was en opzoek naar een herkenningspunt...
Die meneer verdient ook een hele grote bos met bloemen en een kaart en weet ik het allemaal.. voor het zelfde geld is hi jdoor de verkeerde gepakt.. maar da tis niet zooooo!!

Ik heb net nog contact gehad met Femke. Met Sicco gaat het erg goed. Hij ziet er gevulder uit dan gisteren en kijkt nog weer wat frisser uit zijn ogen.
Wanner Femke zelf gaat reageren weet ik niet. Zij is natuurlijk niet bij Sicco weg te slaan

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 14:22

Fijn dat de goede mensen hem hebben gevonden! En dat het al wat beter met hem gaat! Zag vanmorgen op tv een stukje. maar ik wist toen al dat hij gevonden was. Leve Bokt. en Leve de mensen die naar hem gezocht hebben!

Bramblerose

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 14:34

Dankje fransje23! Tof om te horen en tuuuuurlijk is ze niet bij hem weg te slaan! Wat een goed eind!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 14:48

fransje23 schreef:
Hier klopt vrij weinig van. En wat een beetje overeen komt kan iedereen met een plattegrond en een beetje verstand van duinen bedenken.
Hij is ook al niet door een smurf gevonden

BeLoVeD schreef:
Prachtig dat antwoord! Precies wat ik dacht..moet het niet JoManda i.p.v. JoLanda zijn?

Ik vind jullie reactie nogal cru en ongepast op dit topic. Iedereen leeft mee en doet wat die kan om een positieve bijdrage te leveren. Uiteindelijk wilden we allemaal hetzelfde, dat Sicco veilig en heelhuids weer thuis zou komen

siccootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 15:15

HOI HOI!!
Ja ik heb even pauze haha ben niet weg te slaan bij hem maar hij moet ook maar ffies rust he
Nou het verhaal staat hier boven!!
Hij staat nu lekker in zijn stalletje en gaat vandaag effies met de andere paardjes een uurtje naar buiten.. hij is al bijna weer helemaal de oude op plekjes op zijn hoofd enzo na. want hij heeft wat plekjes op zijn hoofd en is wat dun... voor de rest gelukkig heeft hij niets!!!
Echt zo super ben zooooooo ontzettend bij!!
Meiden, sorry dat ik niet zo vaak reageer maar ben echt met 1000 dingen te gelijk bezig!Maar heel lief dat jullie allemaal begaan zijn en hulp wilde aanbieden ben echt blij met het forum!!
Kuss femke en dikke knuffel sicco

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 15:18

gelukkig is alles goed met hem. En weer bijna de oude.

Dusss voortaan niet meer zo dromen sicootje
Je ziet dat het gelukkig nog allemaal me viel

Delphi2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 15:19

Fantastisch dat hij weer helemaal ongedeerd terug is. Ga hem maar lekker verwennen en lekker van hem genieten na deze spannende dagen!

iwayalover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 15:23

Fijn om te horen dat het al beter met hem gaat! En je mag ook van geluk spreken dat hij er verder niks aan over heeft gehouden. Hij heeft toch 3 hele dagen rond gezworven.

Fijn dat ie dadelijk lekker met de andere paardjes naar buiten mag. Dat zal hem denk ik ook wel goed doen
En dat je hier niet zo vaak komt begrijp ik helemaal. Ik zou ook niets liever doen dan bij mijn paard zijn na zulke spannende dagen!
Geniet er maar lekker van meid!

diekebokt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 15:31

Ik vind het echt super SUPER!! Dat hij weer thuis is.. ik heb best wel lang in spanning gezeten en nu is ie weer terug. Ik vind het zo super dat dit gebeurt omdat de site bokt.nl bestaat. Dat er zo zoveel mensen zijn opgeroepen om te zoeken en natuurlijk ook door alle media die jullie erbij hebben gehaald. Ik zou Femke graag een persoonlijk mailtje willen sturen of PB maar ik kan haar profiel niet vinden.. misschien kan iemand me helpen. Ik hoop dat het met Sico goed gaat en dat hij gewoon helemaal gezond is. Het was me wel een avontuur. Ik denk dat veel mensen zich betrokken hebben gevoeld bij de verdwijning van Sicco en het is daarom leuk dat er gister op die topic van sicco met de minuut wel een paar berichtjes (met felicitaties) zijn binnen gekomen. Ik hoop ook dat Sicco er niks heeft aan over gehouden. Ik vind het super dat hij uiteindelijk is gevonden door iemand en dat jullie dan een mooie taart geven. Dat is een mooi cadeau als bedankje. Ik hoop dat Sicco zijn rust krijgt want voorlopig zou hij denk ik nog niet met rust gelaten worden. Verwen hem lekker,,, knuffel hem veel,,, en geniet vooral van hem.. Ik hoop dat er nog een topic komt met het hele verhaal. Dat is wat overzichtelijker dan al die 19 pagina's van Sicco is terecht door te bladeren. Nog ff voor de duidelijkheid:
GEFELICITEERD FEMKE MET DE TERUGKOMST VAN SICCO, GENIET VAN HEM!!!
Ik hoop dat het zoow is overgekomen Ik ben zo blij voor jullie
Groetjes Dieke

opala

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 15:35

_Inge

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 15:40

@diekebokt, Femke heeft een stukje boven jou een reactie neergezet haar boktnaam is: siccootje

Marjon_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 15:43

wat ben ik blij dat hij weer terug is

Dribbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 16:32

WAT SUPER DAT HIJ WEER TERUG IS.

Femke, hartelijk gefeliciteerd en verwen hem maar lekker. Verder veel succes.

xxxxx Leentje1

intentions

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 18:25

zo gelukkig dat hij gevonden is zeg..!!
wat een mazzel ..!!

hoop dat het niet nog een keer gebeurt..

Joscaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 18:37

Gefeliciteerd Femke, dat hij weer terug is!
Veel plezier weer met hem!
Intentions: Neem aan van niet

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 15:32

het was gelukkig wel de moeite waar om tezoeken. ik heb er geen spijt van om tehelpen.
ben echt mega blij dat sicco terug is .
maar natuurlijk ook petje af voor de andere zoekers.
sicco je ben wel een gangmaker positief bedoel.
hij zorgt er wel voor dat mensen achter de pc vandaan komen ener dan weer gauw achter kruipen om tekijken of sicco al weer terug is
sicco boef het was leuk om zo ook andere bokker teleren kennen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 18:49

He wat fijn dat hij weer thuis is! Heb ook het topic gevolgd. Ook een geweldig aanbod van heleenxx