Nou ik heb zoiets van een kind kun je natuurlijk niet aan zn verstand brengen wat voor verschrikkelijks papa heefd gedaan.
Maar als het eenmaal ouder is en de situatie begrijpt, dan zal het kind alleen maar zo iets hebben van. Ik schaam me kapot met zo een vader. Die wil ik niet eens meer als vader zien. Tenminste dat zou ik hebben!
familie betrefd kan ik niet voorstellen dat ze nog wat om die viespeuk geven. Na al zijn gruweldaden!
Als iemand bij mij in de familie zoiets zou doen. nou reken maar die is dan echt niet meer welkom in de familie!
En ik kan me ook niet voorstellen dat zn vrouw ondanks alles nog van hem houd. En als ze ondanks alles nog wel van hem houd en nog bij hem blijft. Dan heb ik echt zoiets van gaat het wel helemaal goed met haar. Mischien kan ze zich dan beter na laten kijken!
P.s. Levenslang opsluiten zo iemand. En ook nog eens een keer levenslang gruwlijk martelen, en dat 100 keer per dag!
Met een schilmesje steeds stukje voor stukje van zn leuter af enz!
k las het net .. en dit is echt niet normaal meer ,.
..
ik vindt wel dat ij de doodstraf moet krijgen.... hij heeft iemand verkracht dat meisje durft nou bijna niks meer

dat je niet eens alleen buiten kan rijden...