Meisje van paard getrokken en verkracht..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

magretti

Re: Meisje van paard getrokken en verkracht..

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 01:52

Sanex schreef je hebt zn familie ermee, een kind dat hem als papa ziet. En een vrouw die van hem houd!

Nou ik heb zoiets van een kind kun je natuurlijk niet aan zn verstand brengen wat voor verschrikkelijks papa heefd gedaan.
Maar als het eenmaal ouder is en de situatie begrijpt, dan zal het kind alleen maar zo iets hebben van. Ik schaam me kapot met zo een vader. Die wil ik niet eens meer als vader zien. Tenminste dat zou ik hebben!
familie betrefd kan ik niet voorstellen dat ze nog wat om die viespeuk geven. Na al zijn gruweldaden!
Als iemand bij mij in de familie zoiets zou doen. nou reken maar die is dan echt niet meer welkom in de familie!
En ik kan me ook niet voorstellen dat zn vrouw ondanks alles nog van hem houd. En als ze ondanks alles nog wel van hem houd en nog bij hem blijft. Dan heb ik echt zoiets van gaat het wel helemaal goed met haar. Mischien kan ze zich dan beter na laten kijken!

P.s. Levenslang opsluiten zo iemand. En ook nog eens een keer levenslang gruwlijk martelen, en dat 100 keer per dag!
Met een schilmesje steeds stukje voor stukje van zn leuter af enz!

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 06:54

magretti schreef:
P.s. Levenslang opsluiten zo iemand. En ook nog eens een keer levenslang gruwlijk martelen, en dat 100 keer per dag!
Met een schilmesje steeds stukje voor stukje van zn leuter af enz!

Hihi Dat lijkt me wel wat ..

Maar jeetje k las het net .. en dit is echt niet normaal meer ,.
PFf .. nu durf k al helemaal niet meer in mn uppie door het bos ..
beetje jammer dat we net gaan verhuizen en aan de bosrand komen te wonen, en ik er wel door moet ..

daandriaan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 07:28

Tsja nou hij toch is op gepakt BLIJFT hij daar ook maar eens ze hele leven ik vindt wel dat ij de doodstraf moet krijgen.... hij heeft iemand verkracht dat meisje durft nou bijna niks meer

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 08:19

dit is te verschrikkelijk voor woorden...

ik wens het meisje en haar familie heel veel sterkte toe de komende tijd!

en gelukkig hebben ze de dader

Fairytale

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 08:55

verootjoo schreef:
noekiejj schreef:
jee wat erg
waar slaat het op
kun je dan niet meer veilig over straat?
als die mannen zonodig hun plziertje willen laat ze dan een vrouw zoeken ofzo

Deze mannen zijn ziek in hun hoofd, en doen het niet alleen voor een pleziertje. Een sexuele stoornis noemen ze dat geloof ik. Komt door 1 of ander stofje wat ze niet aanmaken ofzo. Het komt het erop neer dat ze levenslang therapie nodig hebben omdat ze anders een gevaar voor de samenleving zijn. Volgens mij weten ze zelf niet eens wat ze doen

Ja, ik vind dit ook echt niet kunnen en was er behoorlijk van geschrokken..

Voor de mensen die het raar vinden dat ze zo opeens van haar paard is getrokken.. Het ging zo:
De man had het meisje al van de verte aan zien komen en had grote takken op het ruiterpad gelegd.
Toen het meisje daar langs moest, kon ze er niet omheen. Door de takken. Ze stapte van haar paard en haalde de takken van het pad af, toen ze weer op wou stappen sloeg hij z'n slag en trok haar van d'r paard af.

Ik heb het gehoord van iemand die dat meisje kent.
Verder vind ik het knap dat het paard z'n eigen weg weer heeft teruggevonden..

xSammyJo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 09:53

Jeetje wat erg.. ik rijd ook vaak met Amigo alleen buiten en Amigo is maar 1.32 dus daar kan je ook zo van afgetrokken worden.. ik ben meestal te lui om takken van de grond af te halen.. ik neem of een andere weg of spring er over heen .. maar ik moet er niet aan denken ,ik stap vaak genoeg af omdat Amigo niet over een bruggetje heen durft bijvoorbeeld.. brrr omdan in een keer gepakt te worden.. echt heel erg voor dat meisje wens haar heel veel sterkte

Kelloriejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 10:22

verschrikkelijk

miepjevlug11

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 10:42

dit is echt niet normaal dat je niet eens alleen buiten kan rijden... die man is echt zielig..

miepjevlug11

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 10:43

dit is echt niet normaal dat je niet eens alleen buiten kan rijden... die man is echt zielig..

miepjevlug11

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 10:43

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 10:59

1 keer is genoeg hoor

Bandero

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 11:11

Dat is gewoon verschrikkelijk!!! Ga maar eens alleen op pad, maar wie doet nu zoiets !!!!
Dan moeten ze haar toch op de een of andere manier in het oog gehouden hebben en maar goed dat het paard de weg terug wist anders en er alarm kon worden geslagen, want anders was het meisje misschien nog steeds vermist.
Hopelijk komt ze het te boven....

lOttiiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 11:25

IK VIND DIT ook echt NIET NORMAAL
echt te vreselijk voor woorden.
Paard over de zeik,
MEISJE TRAUMA VOOR DR HELE LEVEN
ALTIJD ANGST ANGST ANGST
houd ze er aan over.

Je zou nu kunnen zeggen:
Mij overkomt dat niet,
ik kan trappen, slaan, meppen, bijten!
maar het zijn de mensen waarvan je het niet verwacht (vaak)
Want sommige lijken gewoon Superaardig! niet dat ik er aooit een ben tegengekomen!
maar ik vind het echt supererg, bah bah..
EN IEDEREEN DUS GOED OPLETTEN!
HIER KOMEN ANDERE ZIEKE MENSEN IN ACTIE MET ZOIETS
ALS ER IETS ERGS GEBEURT DAN GEBEURT IETS DAARNA METEEN WEER HET ZELFDE.
TERUGVECHTEN! en als je van nature een beetje ielig bent, ik ben nou op training want dit is gewoon te erg voor woorden!
Ik zit op zelfverdediging
En vecht af en toe is even flink tegen ons pap

DE DADER IS GEPAKT

lOttiiee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 11:29

KWELLEN JA KWELLEN
dat is de beste straf.. VOOR EEUWIG

Madelief28

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 11:47

Mijn moeder houd er nu zelfs nog niet van als ik alleen rij met sjors (ik ben 25 en woon al 5 jaar uit huis )...

Echter waar sjors staat is een soort van homo bos..ik denk dus niet dat ik bang hoef te zijn ..

Opletten doe ik zowieso altijd wel vooral met allen rijden..

Sterkte gewenst aan het meisje die al deze ellende heeft moeten mee maken..

Joscaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 12:01

Sanex, Amen

Noon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 12:18

Sfiejj schreef:
Haha, idd noon!! Vind ik ook.. Vieze sukkel.. Maarehh, dan kan hij alsnog wel mensen verkrachten..

idd, maar dan denk ie misschien wel na...de volgende keer als hij zoiets overweegt, als hij daar tot toe in staat is dan he

Samy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 12:33

weet niet als het al gepost is, maar waarschijnlijk is hij de moordenaar van dat meisje dat in 99 werd verkracht en vermoord, 2 km. van de plek waar dit gebeurd is!

Eirikur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 12:51

Nog losstaand van of deze sick freak wel of niet iets te maken heeft met andere zedenmisdrijven, deze alleen is voor mij al genoeg om te zeggen: het hele handeltje met een roestig bot mes eraf! En dan de rest van z'n leven de gevangenis in. In de "subcultuur" daar zijn kinderverkrachters het laagste van het laagste, dus daar wordt het verder wel afgehandeld dan. Ik denk niet dat ie nog durft te bukken in de douche om de zeep op te rapen...

Wel top dat ie zo snel gepakt is btw. Lang leve de friese boerenpolitie, daar kunnen ze hier in de randstad nog es een voorbeeld aan nemen!

Greetz, Eric

Bentuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 12:59

oo vind het echt heel erg :S
schrok er vet van

biancavaneck

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 13:00

Un fucking believeble, echt waar. T is toch te gek voor woorden. Degene heeft geen idee wat hij voor trauma bij dat kind achterlaat. Ik hoop dat ze zich snel beter voelt.
en die vent die moeten ze opsluiten de rest van zijn leven.

Groetjes Bianca

Fiorile

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 13:17

Hier in de buurt is het (ik dacht vorig jaar) ook bij 2 vrouwen (jaar of 13/14 en eind 20) voorgekomen dat ze lastig werden gevallen door een man terwijl ze op hun paard reden. In het ene geval steigerde het paard en draaide zich om en galoppeerde weg en in het andere geval begon de vrouw met de zweep van zich af te slaan. De dader had zich in de bosjes verstopt. Sindsdien heb ik altijd een zweep bij me en ben ik (zeker in dat gedeelte: omgeving Heemskerk) op mijn hoede.
Echt afschuwelijk wat dit meisje is overkomen. Ik hoop voor haar dat ze het mettertijd kan verwerken en ooit nog kan genieten van een buitenrit......

magretti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 14:09

Ja de doodstraf zou natuurlijk alleen maar zonde zijn.
Want dan rust hij uiteindelijk in vrede! Nee levenslang opsluiten en levenslang gruwlijk martelen das veel leuker!

P.s. dat vroeg ik me ook al af hoe ik me onderschrift weg krijg.
Want toen ik me hier inlogde hier op bokt. En moest je wat als onderschrift in vullen. En ik snapte er niks van wat er mee bedoelt werdt. Dus vandaar er nu staat weet niet wat hier mee bedoeld wordt.

Leliev

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 14:57

vind het zelf nogal moeilijk om t erover te hebben, maar met de MR2 club was ik afgelopen zondag daarzo.
50 meter van ons vandaan is het gebeurt. rond de tijd dat het gebeurde zijn we daar net vertrokken op een tour met onze wagens, maar we zijn een aantal ruiters te paard tegen gekomen. ik weet het niet 100% zeker meer, maar het komt me redelijk bekend voor dat ik er ook een jonger persoon ben tegen gekomen.
hele enge gedachte.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 15:00

k twijfel of het dezelfde dader is als die van Marianne Vaatstra, ze vermoedden toen dat een paar asielzoekers het hadden gedaan en die waren toen verdwenen, maar als het hem is zou het wel mooi zijn voor de ouders van Marianne, hebben hun ook een stukje rust..

vreselijk voor dat meisje, ik denk dat ik het maar bij de deikjes houd voortaan, ben wel es alleen in het bos geweest afgestapt om fotos te maken enz, doe ik ook niet weer, vreselijk, t gaat steeds slechter met NL al die mensen die elkaar vermoorden enz en dit soort dingen brrr