Glock stopt met Nederlandse vestiging

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:06

MarjanB schreef:
Op een gegeven moment komt er ook gewoon een nieuwe generatie. Dat was met Anky ook zo.

Klopt, maar ruiters die meebewegen zie je wel nog steeds, kijk naar Isabell Werth en Carl Hester, bijvoorbeeld.

Suzanne F. schreef:
Ik denk dat ze te laat mee gingen met de ontwikkelingen. Ik vermoed een soort bedrijfsblindheid. Denken dat je het fantastisch doet op jouw manier en te weinig ‘naar buiten’ kijken en meegaan met de ontwikkelingen.

Ja, dit idd.

denisesilver

Re: Glock stopt met Nederlandse vestiging

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:31

Anky is gestopt door lichamelijke problemen, toch?

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:41

Ze was toch overgestapt naar western?

oji

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:54

Anky rijdt nog steeds, heeft alleen geen wedstrijdambities meer en is nu drukker met het begeleiden en groomen bij haar kinderen. Western doet ze ernaast maar is volgens mij nooit in plaats van gekomen.

Voor mij was HP nooit een aantrekkelijke ruiter om naar te kijken. Ook toen hij nog hoge ogen gooide met die Nadine, werd ik er altijd een beetje akelig van dat continue geprik wat ie op alle paarden lijkt te doen. Dus als hij stopt als ruiter, zal ik daar niet rouwig om zijn, zelfde geldt voor Edward Gal. Maar ik blijf het wel eeuwig zonde vinden dat die toppaarden straks gewoon weide versiering gaan worden in het Oostenrijkse landschap of in ieder geval voor de NL sport verloren gaan.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:56

Sja, dat heb je wanneer je paarden van buitenlandse investeerders zijn.

Ik ben er niet rouwig om, heerlijk leventje voor die paarden. Topzorg en lekker pensionado zijn in de weide.

Bonnelover

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:41

Hans en Edward zijn toch ook uit elkaar? Omdat er nu over partner wordt gesproken. En benieuwd waar hij/ze heen gaan.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:46

Ik vind het zonde van Taminiau, die zou ik wel graag verder willen zien gaan onder Dinja ofzo.

Voor de rest denk ik dat het wellicht wel mee speelt dat paard vriendelijkheid steeds belangrijker wordt in de sport en EG en HP daar niet echt om bekend staan met hun manier van rijden. Oftewel, ze zijn inderdaad niet met de tijd meegegaan, of niet genoeg en teveel vast blijven zitten in hun eigen systeem.