Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
assie schreef:_lauraaa_ schreef:Als ANBI stichting MOETEN ze wel hun financiële gegevens op hun website plaatsen. Dit hadden ze moeten doen voor 1 juli. Dat hebben ze niet gedaan.
Maar er mag gewoon 4 maanden uitstel worden aangevraagd. Die periode is nog niet verstreken. Dus het is niet terecht om te roepen dat ze niet aan de verplichting hebben voldaan.
Ninx schreef:Uiteraard is waakzaamheid waar het om dierenwelzijn gaat het aller, aller, allerbelangrijkste... maar laat dat dan ook de motivatie zijn.
Dat dit soort topics zuiver zijn en geen bevrediging van het ego dat gelijk wil hebben.
Paardenfann4 schreef:Ik zou het paard ook laten inslapen en de rekening naar paard zoekt baas laten sturen, tenslotte is het paard hun eigendom.
bedazzled1 schreef:Paardenfann4 schreef:Ik zou het paard ook laten inslapen en de rekening naar paard zoekt baas laten sturen, tenslotte is het paard hun eigendom.
En wat met de rechten van het desbetreffende paard? Heeft die dan geen recht op een sluitende/professionele beslissing alvorens het fatale spuitje te krijgen? Heeft hij dan geen recht van leven? Gelijk van waar hij vandaan komt.
Dreamboy schreef:Moderatoropmerking:Quote verwijderd
bedazzled1 schreef:Paardenfann4 schreef:Ik zou het paard ook laten inslapen en de rekening naar paard zoekt baas laten sturen, tenslotte is het paard hun eigendom.
En wat met de rechten van het desbetreffende paard? Heeft die dan geen recht op een sluitende/professionele beslissing alvorens het fatale spuitje te krijgen? Heeft hij dan geen recht van leven? Gelijk van waar hij vandaan komt.
Babootje schreef:Ik heb toch wel een beetje bezwaar tegen de afzender "Paard zoekt baas" als je de financiële verantwoording zo leest...
Ik heb geen problemen met een spelfoutje hier of daar maar wel GROTE problemen met de financiële verantwoording van het hele gebeuren...
Babootje schreef:assie schreef:Maar er mag gewoon 4 maanden uitstel worden aangevraagd. Die periode is nog niet verstreken. Dus het is niet terecht om te roepen dat ze niet aan de verplichting hebben voldaan.
Maar als je dan kijkt wat ze aan informatie leveren. is daar dan nog een extra 4 maanden voor nodig?
assie schreef:En verder ben ik wel benieuwd wat jou opvalt aan de jaarrekening anders dan wat er eerder al door o.a. Celien is benoemd?
Babootje schreef:assie schreef:Maar er mag gewoon 4 maanden uitstel worden aangevraagd. Die periode is nog niet verstreken. Dus het is niet terecht om te roepen dat ze niet aan de verplichting hebben voldaan.
Maar als je dan kijkt wat ze aan informatie leveren. is daar dan nog een extra 4 maanden voor nodig?
assie schreef:Ja, wellicht wel. Het mág tenslotte.
Dreamboy schreef:Jester_ schreef:Moderatoropmerking:Verwijderd i.v.m. openbaar maken van privé communicatieModeratoropmerking:verwijderd omdat eerdere berichten zijn verwijderd
Dreamboy schreef:Jester_ schreef:Voor wie benieuwd was naar de prijzen van de senioren opvangModeratoropmerking:Bericht verwijderdModeratoropmerking:Bericht verwijderd