Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MyWishMax schreef:_Anneruth schreef:Dank je!
Wat jammer dat ze niet alles gelijktijdig online zetten.
Er zijn ook verschillende juryleden die verschillende dagen doorgeven wanneer ze kunnen. Dus alles tegelijk online is lastig, tenzij ze alles laten wachten tot de laatste van de 1500 binnen is...
_Lorette_ schreef:Toen er zoveel plekken vrij kwamen, heb ik me ingeschreven voor vandaag. Ik heb er niet zoveel aan in deze klasses, maar ik was wel heel nieuwsgierig en had nog een onervaren paard staan waarmee ik voor corona net een L proef had gereden.
Voor mij blijkt het helemaal niks te zijn. Eerst liep de hond steeds op de hoefslag, vervolgens was de batterij leeg en daarna werden de paarden op stal onrustig en gingen ze naar die van mij blèren, waardoor ik thuis met meer spanning rondreed dan op vreemd terrein.Eén keer vergat de filmer mijn paspoort te filmen en daarna vergat ik spontaan de proef na het binnenkomen. Paard was het helemaal zat en ik had zelf ook weinig zin meer... Ik heb een gelukt videobestand (alle onderdelen aanwezig, geen onderbrekingen), maar van een proef met veel onnodige fouten en slordigheden. Ik vind het helemaal niet leuk om dit filmpje in te sturen.
Normaal gesproken kan ik op concours goed improviseren, redden wat er te redden valt, etc. Op een of andere manier voelde dit anders en ik vind het heel confronterend dat ik nu precies zie wat ik de jury ook ziet...
Laat mij straks maar weer gewoon op concours gaan.![]()
Voor mijn atactische paard was dit initiatief een fantastische uitkomst geweest, omdat ik hem niet kan vervoeren, maar die heb ik al Z geklasseerd door met hem aan de hand naar concours te lopen met gevaar voor eigen leven.
Ik kreeg een melding dat het insturen van mijn video was gelukt, maar kan ik dat ook ergens controleren/het filmpje bekijken?
bobje26 schreef:Maar hoe doen jullie dit dan als jullie thuis oefenen? Of oefenen jullie (hierdoor?) geen proeven thuis?