Australiër zegt dat paard hem toestemming gaf voor seks

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 17:23

Gelukkig is volgens de bijbel Jezus gekomen om de zonden te vergeven en gold de wet in leviticus (OT) in het 'contract' tussen de joden en God, niet het 'contract' in het NT, tussen de heidenen en God. Scheelt toch weer bloedbaden :D Jezus vervulde de wet, het zogenaamde ultieme offer, waardoor offeren niet meer hoeft. Of mensen stenigen.

De man die op dieren valt heeft een stoornis. Of een geaardheid die we niet accepteren, hoe je het noemen wil. Hij moet van andermans (en ook eigen) dieren afblijven naar mijn mening. Hoewel ik me afvraag hoeveel last het paard er echt van had. Opvoelen lijkt me vervelender.

Amber_anne

Re: Australiër zegt dat paard hem toestemming gaf voor seks

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 17:45

Ik denk dat de man maar bij orale bevredeging moet blijven. Weten we allemaal zeker dat het paard er geen last van heeft. Wel zijn eigen paard en niet die van iemand anders, dan heb ik er allemaal geen problemen mee.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 18:05

Moderatoropmerking:
Graag de discussie omtrent geloof elders voeren.

Tevens is er al eerder verzocht om op de bal te blijven spelen in plaats van op de man. We snappen dat je het heel erg niet eens kunt zijn met berichten die je hier leest en dat dit nieuwsbericht heftige reacties op kan roepen. Toch blijven ook hier de Boktregels van kracht, en zijn aanvallende reacties niet toegestaan.

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 19:05

Amber_anne schreef:
Ik denk dat de man maar bij orale bevredeging moet blijven. Weten we allemaal zeker dat het paard er geen last van heeft. Wel zijn eigen paard en niet die van iemand anders, dan heb ik er allemaal geen problemen mee.

Lijkt me toch "lullig" als het betreffende paard besluit dat het wel heel erg op een wortel lijkt :=

Ik ken eigenlijk geen enkel paard dat niet bijt als hij iets in of voor zijn mond krijgt, of het nou het vingertje van een kind is of een appeltje. Kan me ook niet echt een voorstelling maken van een paard dat oraal bevredigd. Of zou de man iets op zn piel hebben gesmeerd zodat hij alleen maar likt?

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 19:20

Denk idd iets erop smeren maar denk dat je geen gelukkiger paard hebt dan een paard die elke keer als de baas komt iets lekkers mag oplikken. Dus zie hierin echt geen problemen als mensen dit doen met hun eigen paard en ben er ook niet op tegen.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 19:34

Wat een lange discussie wow! Ik ben aardig ver gekomen maar zoveel tijd heb ik nu niet. :o Lees het later misschien nog weleens door. Ik vind het best interessant dat hier zo'n discussie op is gekomen. Ik las de OP en toen had ik enkel reacties verwacht als; walgelijk en gadverdamme. Toch lef om dan je mening te geven want je ziet ook wat er van komt. Gevoelig onderwerp en roept bijna haatreacties op. En toch wordt de discussie doorgevoerd en is het topic zowaar nog steeds open.

Ik vind het altijd een beetje makkelijk om mensen direct gestoord te noemen als ze een anders soort geaardheid hebben dan hetero of homo. Want immers als je die geaardheid niet weet zijn het vaak gewone mensen waar je niks aan merkt. Ik ben het er wel mee eens dat er een foutje in de hersenen zit, (Het is immers niet normaal) echter kunnen ze daar zelf niks aan doen. Het grootste verschil zit 'm naar mijn mening in de geaardheid hebben/fantaseren en praktiseren. Daar ligt de grens. Hoeveel last dieren ervan hebben durf ik niet te zeggen en vergelijken met bijvoorbeeld arbeid vind ik niet zo oke. Ik denk in eerste instantie inderdaad toch een stukje normen en waarden.