Mandyy schreef:Het is dat mijn nagels nog moesten drogen en het nu bijna 12 uur is.. anders had ik niet gewacht. Jaja, dat zeggen ze allemaal.
Bellatrix schreef:Mandyy schreef:Het is dat mijn nagels nog moesten drogen en het nu bijna 12 uur is.. anders had ik niet gewacht. Jaja, dat zeggen ze allemaal. Slap excuus
Jindai schreef:[naam] schreef:Om 12 uur pak ik vast eerste pakje onder de boom uit 12 uur! Wat zit er in je pakje? Ik kan niet kiezen Ze zijn allen van mij ,woon alleen en heb mam vanaf vorige maand wekelijks paar euro gegeven
Rebecca schreef:Jindai schreef:12 uur! Wat zit er in je pakje? Ik kan niet kiezen [ [url=m/dv3YYt.jpg]Afbeelding[/url] ]Ze zijn allen van mij ,woon alleen en heb mam vanaf vorige maand wekelijks paar euro gegeven
Rebecca schreef:Ik kan niet kiezen [ [url=m/dv3YYt.jpg]Afbeelding[/url] ]Ze zijn allen van mij ,woon alleen en heb mam vanaf vorige maand wekelijks paar euro gegeven Nice! Ik zeg die lange aan de linkerkant! Ik moet nog wachten tot morgen middag...
Renske_W schreef:Misschien moeten we eerst een kerstliedje zingen?Of melk en koekjes klaar zetten voor de kerstman?Jingle bells
Uiteindelijk 2 gepakt Dat word kaasplankje met oud en nieuw De vierkante bewaar ik voor morgen , uh vanmiddag
Rebecca schreef:Ik kan niet kiezen [ [url=m/dv3YYt.jpg]Afbeelding[/url] ]Ze zijn allen van mij ,woon alleen en heb mam vanaf vorige maand wekelijks paar euro gegeven