Bunn schreef:Littera schreef:Ik vind Verdi altijd zo eng vlak springen, heb al veel trillende balken onder dat paard gezien. En zo heeft Maikel er nog een paar hoor. Geen idee hoe hij het toch steeds weer met ze flikt. Misschien zijn de balken wel lief voor hem omdat zijn paarden ze zo vaak aaien.
Ik vind dat kopje van Maikel altijd zo fantastisch. Die gooit echt z'n hart over de hindernis en komt er dan met z'n hele lijf achteraan.
Sunrise_ schreef:Ik hoop dat alle Nederlandse paarden alert zijn vandaag en geen slordige balkjes eraf gooien (Verdi ik kijk nu ook naar jou ).Zal ik de andere Nederlandse paarden ook even mijn strenge leerkracht blik toewerpen
Mooi zo, en dan zo'n bok erachteraan, wat een kracht heeft dat dier toch... en wat lijkt het altijd toch nonchalant, zo vlak als ie erover heen springt.Ah, pauzetje. Mooi.
Hoe weten die vreugdebokkende paarden nou dat het de laatste hindernis is dan? Voelen ze die ontspanning bij de ruiter?
Nette ronde! Deel jullie mening wat betreft Verdi. Het is altijd zo spannend bij dat dier of de balken wel blijven liggen.