Bekapping schreef:Die paardenmeisjes mogen zelfs meebetalen aan de paarden van mevr P
En dat is schandalig!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chiave schreef:Mods, waarom wordt mevrouw de hand boven het hoofd gehouden? Ik snap dat niet. Ze zit gewoon gruwelijk fout en dat weet ze zelf ook donders goed. Des te meer er over gepraat wordt, des te meer mensen gewaarschuwd zijn.
Citaat:Beste Aleid,
Ik heb vanavond een bestuursvergadering belegd waarbij ik heb uitgenodigd de oud bestuursleden Antoinette Lieftink en Michele Polman.
Bij bestuursbesluit heb ik besloten dat, gezien de situatie, de Stichting Paardenopvang Amsterdam niet meer levensvatbaar is.
Ik heb daarom besloten Stichting Paardenopvang Amsterdam te ontbinden en een vereffenaar in te schakelen.
De datum van ontbinding van Stichting Paardenopvang Amsterdam is vastgesteld op maandag 26 januari 2015.
Bekapping schreef:Helaas was de vereffenaar familie van 1 van de bestuursleden!
MarjanB schreef:Ik snap ook niet dat Bokt problemen kan krijgen met laster of smaad, daar is iemand die iets post toch verantwoordelijk voor? Daarnaast vind ik als ik het hier zo lees het juist bijzonder dat er kennelijk wordt gekropen voor een dergelijk persoon. Ik ken de bewuste dame niet maar het stinkt aan alle kanten. Ik ben toevallig journalist en als ik er ruimte voor had zou ik hier een keer in duiken en tot op de bodem uit willen zoeken. (helaas schrijf ik voor mijn werk over een heel ander onderwerp en kan ik het dus ook niet plaatsen)
Bekapping schreef:Helaas was de vereffenaar familie van 1 van de bestuursleden!