Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
easygoing schreef:s0173957 schreef:
En Gal heeft een stoelzit, en Jantje z'n onderbenen hangen los en Pietje heeft een kromme duim... geef nu toch eens gewoon allemaal toe dat dit er gewoon goed uitziet zonder al dat negativisme...
Hoe kunnen we nou toegeven dat het er goed uitziet als dat niet zo is?

easygoing schreef:Ik zeg toch nergens dat hij een zielig jongetje is? Daarnaast heeft hij hier niet zelf voor gekozen, voor al dat commentaar en kan hij niet zelf kiezen wanneer hij of zijn paarden ziek worden. Respect voor je mening heb ik, maar jij brengt het alsof het een feit is en niet als een mening: ''Hoe kunnen we nou toegeven dat het er goed uitziet als dat niet zo is?''Gaan we persoonlijk worden? Bovendien staat nergens in de regels dat je geen commentaar mag hebben over ruiters die hoger rijden dan jezelf!!!!
Ik heb gewoon niet die roze bril op die jij wel op hebt.
Wat een onzin verkoop jij hier. Ieder zijn mening en ik zou dan ook graag respect willen voor mijn mening.
En nog even over dat Rath zo'n zielig jongetje zou zijn want de druk is zo hoog en iedereen heeft kritiek op hem, klinklare nonsens. Het is een keuze die hij zelf gemaakt heeft en er is echt geen glazenbol voor nodig geweest om te kunnen weten dat er met een vergrootglas naar hem gekeken zou gaan worden.
easygoing schreef:Gaan we persoonlijk worden? Bovendien staat nergens in de regels dat je geen commentaar mag hebben over ruiters die hoger rijden dan jezelf!!!!
Op deze manier mag wel elke bokker althans buiten de gevestigde orde met de grond gelijk gemaakt worden maar van de bekendere ruiters mag niets gezegd worden.
Ik heb gewoon niet die roze bril op die jij wel op hebt.
Wat een onzin verkoop jij hier. Ieder zijn mening en ik zou dan ook graag respect willen voor mijn mening.
En nog even over dat Rath zo'n zielig jongetje zou zijn want de druk is zo hoog en iedereen heeft kritiek op hem, klinklare nonsens. Het is een keuze die hij zelf gemaakt heeft en er is echt geen glazenbol voor nodig geweest om te kunnen weten dat er met een vergrootglas naar hem gekeken zou gaan worden.

easygoing schreef:Ik kan niet toegeven dat het goed is als ik vind dat het tegen viel, zo simpel is het.
En nee je zegt het niet van dat zielige jongetje maar zo word het wel gebracht door jou en meerdere bokkers. Hij heeft zelf gekozen dat hij Toot wilde gaan rijden en dus heeft hij ook voor de consequenties gekozen.
Dat hij er zelf voor gekozen heeft is onzin. Hij wou alleen Totilas, niet al dat commentaar. Daar kiest hij niet voor, alleen er moet altijd commentaar en gezeik zijn want het is toch nooit goed genoeg. Hij heeft totilas niet gekocht zodat hij lekker afgezeken kon worden. 

easygoing schreef:Hij heeft Totilas helemaal niet gekocht en in eerste instantie heeft PS zelfs nog een soort van moet leuren met Toot bij de echte toppers. Die hebben allemaal vriendelijk bedankt voor het aanbod omdat er geen eer aan te behalen viel om hem te rijden en idd omdat zij wel inzagen dat er consequenties aan verbonden waren. Niemand heeft hem gedwongen hem te rijden en het commentaar en gezeik incalculeren is niet zo'n heel moeilijk rekensommetje.
fourseasons schreef:easygoing schreef:Hij heeft Totilas helemaal niet gekocht en in eerste instantie heeft PS zelfs nog een soort van moet leuren met Toot bij de echte toppers. Die hebben allemaal vriendelijk bedankt voor het aanbod omdat er geen eer aan te behalen viel om hem te rijden en idd omdat zij wel inzagen dat er consequenties aan verbonden waren. Niemand heeft hem gedwongen hem te rijden en het commentaar en gezeik incalculeren is niet zo'n heel moeilijk rekensommetje.
Maar dan heeft hij er toch alsnog niet om gevraagd? Hij kon het weten ja maar dat is iets anders dan dat je in de kranten zet: ''Jullie mogen mij allemaal helemaal gaan afzeiken!!!'' op de voorpagina. Dat hij het wist, wat logisch is natuurlijk, betekend niet dat hij er ook om vraagt. Zo is de paardensport nou eenmaal want niks word elkaar gegund en iedereen doet het slechter dan jij zelf.

fourseasons schreef:easygoing schreef:Hij heeft Totilas helemaal niet gekocht en in eerste instantie heeft PS zelfs nog een soort van moet leuren met Toot bij de echte toppers. Die hebben allemaal vriendelijk bedankt voor het aanbod omdat er geen eer aan te behalen viel om hem te rijden en idd omdat zij wel inzagen dat er consequenties aan verbonden waren. Niemand heeft hem gedwongen hem te rijden en het commentaar en gezeik incalculeren is niet zo'n heel moeilijk rekensommetje.
Maar dan heeft hij er toch alsnog niet om gevraagd? Hij kon het weten ja maar dat is iets anders dan dat je in de kranten zet: ''Jullie mogen mij allemaal helemaal gaan afzeiken!!!'' op de voorpagina. Dat hij het wist, wat logisch is natuurlijk, betekend niet dat hij er ook om vraagt. Zo is de paardensport nou eenmaal want niks word elkaar gegund en iedereen doet het slechter dan jij zelf.
easygoing schreef:Als ik in mn blote kont over straat ga rennen vraag ik er ook niet om dat ik opgepakt zou gaan worden maar had dat wel van te voren kunnen weten.
Dat zijn nou eenmaal de consequenties van je daden.