Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
HorseTimeXL schreef:tuurlijk mag iedereen zijn bedenkingen hebben. maar ik het zoiets van de pistolen worden ook gebruikt om mensen te beschermen. ja er lopen een paar gekken rond die het voor andere doeleinden gebruiken, maar daar kan je Glock ook weer niet echt de schuld van geven, want dan zou je eerder moeten kijken naar het land waar die desbetreffende persoon is. Landen zijn er net zo schuldig aan, niet alleen de gene die de wapens produceert.
ukje schreef:HorseTimeXL schreef:tuurlijk mag iedereen zijn bedenkingen hebben. maar ik het zoiets van de pistolen worden ook gebruikt om mensen te beschermen. ja er lopen een paar gekken rond die het voor andere doeleinden gebruiken, maar daar kan je Glock ook weer niet echt de schuld van geven, want dan zou je eerder moeten kijken naar het land waar die desbetreffende persoon is. Landen zijn er net zo schuldig aan, niet alleen de gene die de wapens produceert.
Even offtopic, maar een van onze meest vermogende families uit de geschiedenis, de familie Trip is ook onwijs rijk geworden van de wapenhandel, en geloof mij Nederland heeft nog steeds belang bij wapenhandel.
HorseTimeXL schreef:haha ja ik vond het ook al zo goedkoop klinken 2 miljoen, zeker als je zag wat je kreeg. Dat is voor veel miljonairs nog niks.
Soms denk ik wel stiekem, was Glock nog maar eerder om de hoek komen kijken. Dan waren Edward en totilas misschien nog wel bij elkaar
Joyce_R schreef:HorseTimeXL schreef:haha ja ik vond het ook al zo goedkoop klinken 2 miljoen, zeker als je zag wat je kreeg. Dat is voor veel miljonairs nog niks.
Soms denk ik wel stiekem, was Glock nog maar eerder om de hoek komen kijken. Dan waren Edward en totilas misschien nog wel bij elkaar
Precies mijn gedachte! Heb ook nog altijd hoop dat hij Totilas in handen kan krijgen..
Cayenne schreef:Glock!En nu wil ik nooit meer horen dat het een schande is dat onze ruiters met een pistooltje als plastronspeld rijden
Albert schreef:Cayenne schreef:Glock!En nu wil ik nooit meer horen dat het een schande is dat onze ruiters met een pistooltje als plastronspeld rijden
Dus jij vindt een pistool een normale plastronspeld???
Een pistool is een handvuurwapen en bedoeld om mensen te doden of te verwonden, nergens anders voor.
Maar omdat een wapenhandelaar Nederlandse sporters sponsort is het voor jou blijkbaar acceptabel.
Het geld waarmee dit betaald wordt is verdiend met dood, ellende en verdriet, persoonlijk zou ik er echt voor bedanken.
Albert schreef:Voor wie Gestion (sponsor Anky) wel vergeten is:
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2680/Eco ... raan.dhtml
Is de sport er nu serieus mee gediend om steeds met zulke sponsoren in het nieuws te komen?