Vingino van Tommie Visser weggehaald uit zijn stal - update3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Abacab

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 15:09

Morganlefay schreef:
Abacab schreef:
[Met dank aan Philips die een behoorlijk centje bijverdiend met de speciaal door hen ontwikkelde lampen voor de hennepkwekerij.

En Monsanto die de zaadjes levert.

precies. Er zijn heel wat grote vissen die daar op een legale manier van meeplukken. En de overheid kijkt toe en zwijgt.
En of je nu als ruiter gesponsord wordt door de wiet-teeld of door de wapenhandel, dat zou je nog wel eens een leuk balletje over ethiek over op kunnen gooien.

R12312

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 15:18

Abacab schreef:
[
En of je nu als ruiter gesponsord wordt door de wiet-teeld of door de wapenhandel, dat zou je nog wel eens een leuk balletje over ethiek over op kunnen gooien.

Heel scherp opgemerkt :D

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 15:20

sabje19 schreef:
Vind het ook wel grappig dat er overal gezegd wordt dat het om 22 uur gebeurt is, maar wij hoorde om 21 uur allerlei herrie bij Tommie vandaan komen en daarna zagen we de trailer voorbij scheuren.

Nah!! Dan was ik echt pas net weg.....

daniekjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 15:23

Beb_bokt schreef:
daniekjuh schreef:
Er is wel geschoten, ik woon in dat dorp en ons is uitleg gegeven door een agent. Er is een wapen getrokken en van 1 partij geschoten, niet over en weer, vandaar alleen gaten in het 'knokploeg busje'

Dus een agent heeft tegen jou gezegd dat er wel is geschoten door een partij?

Dat klopt ja, een agent die bij mijn afgezette straat stond heeft dit gezegd, hij kon uiteraard niet zeggen door wie maar wel dat er geen gewonden waren gevallen.

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 15:24

knollentuin schreef:
sabje19 schreef:
Vind het ook wel grappig dat er overal gezegd wordt dat het om 22 uur gebeurt is, maar wij hoorde om 21 uur allerlei herrie bij Tommie vandaan komen en daarna zagen we de trailer voorbij scheuren.

Nah!! Dan was ik echt pas net weg.....

Misschien ging om 22.00 pas de auto weg die eigenlijk de trailer mee zou nemen ;)

fourseasons

Re: Vingino van Tommie Visser weggehaald uit zijn stal - update2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 15:30

Weer een nieuw stukje op ned1

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 15:34

MarjanB schreef:
Kunnen de mod's geen popcorn etende smiley ontwikkelen?

Tot de tijd voldoet deze ook wel : :9k

Hennepkwekerij....ik blijf erbij... pittige tijden. .. het leven is een zure bom :P

Lindaonline

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 15:35

daniekjuh schreef:
Dat klopt ja, een agent die bij mijn afgezette straat stond heeft dit gezegd, hij kon uiteraard niet zeggen door wie maar wel dat er geen gewonden waren gevallen.

Jeetje! Vanavond zal relnicht Albert Verlinden bij RTL Boulevard er wel volop op duiken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 15:37

palousa_boy schreef:
WiancaR schreef:
Is er nou serieus op het paard geschoten? Ik lees hier dingen over dat hij een kogel in zijn billen heeft zitten, maar kan dit nergens terug vinden.. Of is dit slechts een (foute) grap?

Niet geschoten is altijd mis hè ;)

Nieuwe definitie van "kogelbiefstuk".

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 15:38

ievie schreef:
Ik vind het maar een vreemd verhaal alles bij elkaar.. Als je toch weet dat je een wietplantage hebt, dan doe je er toch alles aan om er voor te zorgen dat er géén politie op je terrein komt?

Ben benieuwd naar de afloop..

Misschien hebben ze er niet bij nagedacht dat de politie gelijk maar het hele terrein zou doorzoeken. Wel grondig gedaan. Petje af dit keer voor de politie.

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 15:39

Citaat:

nieuwe definitie van "kogelbiefstuk".[/quote]

Nee... alleen als de kogel er nog in zit :P

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 15:41

Het zou de NOS sieren als ze ook de wietplantages meenemen in hun berichtgeving. Nu lijkt het alsof Margriet de zwarte piet toebedeeld krijgt en de Vissers hun handen in onschuld wassen.

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 15:44

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 15:50

Peanutbutter schreef:
Rowdine schreef:
Die van Beelen zal wel gewoon lucht van de zaak hebben gekregen en willen voorkomen dat ze in verband wordt gebracht met dergelijke praktijken. Neem aan dat ze door deze actie ook wil voorkomen dat er eventueel beslag op t paard wordt gelegd :)

Smerig volk.

Speculatie , speculatie , speculatie....
Nu beweer je eigenlijk dat ze iets wist van de kwekerij ..

Zal wel gewoon is geen feit. Anders had ik wel getypt: ze heeft lucht van de zaak gekregen.
Doe je onderschrift geen eer aan, en lees een beetje wat mensen typen :)

Ik beweer niks, ik benoem een optie.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 15:54

Mbkaatje, ik doelde op de berichtgeving op televisie. Daar werd dat niet vermeld.

Ocean_Child

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 15:58

Ik denk dat Tommie Visser z'n carriere "toedeloe" kan zeggen. Althans, ik zou mijn paard niet graag laten rijden door iemand waarvan paps nu bekend staat als iemand die schiet als het hem niet zint.

Ik denk ook dat ik woedend zou zijn als bleek dat ik mijn paard zou hebben gestald op een terrein waar hennep-plantages aanwezig zijn. Bij het illegaal aftappen van stroom gaat nog al eens iets mis. Je vertrouwt er op dat je paard in goeie handen is en voor je het weet staat de boel in lichterlaaie, of in ieder geval is de kans daarop enorm vergroot. Daar moet je toch ook niet aan denken! Denk dat er weinig mensen meer zijn die met ze in zee zullen gaan.....

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 16:00

Dus die hennepkwekkerij bij een manege, wat ze op de radio zeiden. Is dus wel bij Tommy Visser...

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 16:01

*haalt stage bij Tommie Visser van C.V.*

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 16:03

_O- := lijkt me verstandig, Babel.

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 16:04

Babel, ligt eraan waar je solliciteert. Monsanto of een of andere kweker, zou ik het er wel bij laten staan....

webster543

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 16:05

Babel schreef:
*haalt stage bij Tommie Visser van C.V.*

toevallig spacecake gegeten bij je aankomst? :D

Wat een verhaal is dit toch. Dit gaat echt van kwaad naar erger, bijna beter dan de huidige misdaadseries op tv.
Ik ben heel benieuwd wat de link is tussen T.V.-plantage-"ontvoering"-schietincident

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 16:09

R12312 schreef:

Een waarheid als een koe (eh paard)
Maar ja, dán heeft Nederland-BV ladingen boter op z'n hoofd. (tót dat de volgende soap weer start)

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 16:09

Haha nee, ik kan heel eerlijk zeggen dat ik er nooit iets van heb gemerkt en dat ik altijd fijn en goed behandeld ben door Tommie en zijn familie. Heb er juist een hele leuke tijd gehad!

overigens vind ik dat het in ons systeem niet raar is dat er hennepkwekerijen zijn. Kweken mag niet, maar verkopen en roken wel. Dat is vragen om illegale praktijken

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 16:11

Ho wacht even!

We weten nog helemaal niet wie verantwoordelijk is voor de plantages! Misschien heeft Tommie zelf hier wel helemaal niks mee te maken.. niet eerlijk om alles nu op Tommie af te rekenen.

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 16:15

Dat doe ik ook zeker niet :) Maar zijn goede naam gaat nu helaas wel door het slijk.