Nieuw design voor Bokt.nl

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BartVB
Eigenaar

Re: Nieuw design voor Bokt.nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-12 22:52

@Lois; heb je dan gekeken naar de posts van Jannepauli? :)
Inlogverhaal gaat idd nog niet helemaal goed bij de wiki, staat op de lijst :j

Champie_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 00:03

Ehwe ik weet niet wat er gebeurd is maar op mn iphone is bokt nu hel!! Alles onder elkaar gekwakt en het menutje rechtsboven loopt regelmatig Over elkaar heen... Eerder was dit niet zo...

*edit, mocht je een printscreen willen pb me ffies een mailadres waar de foto heen mag

Nooor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 00:31

Champie_Me schreef:
Ehwe ik weet niet wat er gebeurd is maar op mn iphone is bokt nu hel!! Alles onder elkaar gekwakt en het menutje rechtsboven loopt regelmatig Over elkaar heen... Eerder was dit niet zo...

*edit, mocht je een printscreen willen pb me ffies een mailadres waar de foto heen mag

Dit heb ik helemaal niet met mijn android! Alles is precies in elkaar gepast, niets overlapt elkaar oid.

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 08:11

Champie_Me schreef:

Op mijn Iphone inderdaad ook, vooral de voorpagina....

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 08:16

Verder (naast dat het gewoon wennen is) 2 puntjes waar ik me nu al aan stoor:

- Ik moet (zowel op PC als tablet) steeds opnieuw weer op 'inloggen' klikken rechts bovenin. Ook wanneer ik kies voor de optie om altijd ingelogd te blijven staan. Hij logt me dan wel gelijk in, hoef niet mijn wachtwoord en naam weer in te voeren. Maar waarom kan hij niet gewoon, zoals eerst, gelijk ingelogd blijven staan?

- De knoppen 'actieve onderwerpen' en 'eigen berichten' staan nu wel erg krap boven elkaar, voorheen was dat naast elkaar. Naast elkaar vond ik fijner werken, omdat ik nu wel érg vaak mis klik. Vooral op de telefoon is het totaal niet handig en moet ik eerst het scherm 100x uitvergroten voor ik een keer de goede te pakken heb. Als ze naast elkaar staan werkt dat een stuk makkelijker.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 08:47

Ik vind de nieuwe lay-out mooi! Strak en modern, ik hou er wel van.

Kleine opmerking, de foto op de homepagina naast de titel "Dressuur landenwedstrijd: Spannende tweede dag! *kletstopic*" is heel erg uitgerekt in de breedte.
Waarschijnlijk omdat het een foto is die in de lengte genomen is, en op home in een standaard-maat moet passen? De andere foto's onder hetzelfde kopje zien er namelijk wel normaal uit, maar dat zijn ook beiden foto's die in de breedte genomen zijn.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 09:06

Ik moet zeggen dat het langzaam maar zeker begint te wennen.
Als ik alle problemen lees van andere Bokkers omtrent de verandering, mag ik niet klagen.
Ik heb Windows 7 en gebruik google chrome als browser. Geen problemen mee.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 09:09

Ik heb trouwens ook Windows 7 en gebruik IE9. Heb toevallig gisteren één keer gehad dat ie mij ongevraagd uitlogde en ik dus weer moest inloggen. Verder hier geen problemen.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 11:01

Ik heb hetzelfde als de rest met de iphone :=

Dorien66

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 11:45

Dorien66 schreef:
O wacht even, de donderdag is erbij verschenen! Toch wel weer meer dagen op de voorpagina, gelukkig *\o/*
Ben het wel eens met Rose21 dat door het ontbreken van opsommingstekens de tekst een grote brij wordt. Graag een puntje of een streepje voor ieder onderwerp.

Jammer... Het blijft beperkt tot maximaal drie dagen nieuws. Dus toch graag een antwoord op mijn eerste vraag 'is het de bedoeling dat na de os de rechterkant ook weer voor een paar extra dagen nieuws wordt ingezet?'

Merell123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 14:48

Celiien schreef:

Hier ook helaas.. Is zo echt heel onprettig..

Chernique

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 14:58

Merell123 schreef:
Celiien schreef:

Hier ook helaas.. Is zo echt heel onprettig..

Ik lees veel negatieve dingen over het nieuwe bokt op je mobiel.. ben toch wel benieuwd geworden en ga nu even kijken!

LadySpring

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 15:00

Ik vind het zeer druk. Het vorige design was vééél overzichtelijker in mijn ogen.

Chernique

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 15:06

Hmm.. moet ook erg wennen aan het nieuwe bokt op mn telefoon

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 15:56

Ik ervaar ook de problemen met bokt op mijn Iphone.. En ook moet ik opnieuw inloggen als ik de laptop opnieuw opstart.

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 16:06

Ik vind het nu eigenlijk wel lekker werken. Best overzichtelijk :j

Birgit__ schreef:
Ik ervaar ook de problemen met bokt op mijn Iphone.. En ook moet ik opnieuw inloggen als ik de laptop opnieuw opstart.

Hmm ik moet dan ook opnieuw inloggen, maar hoef alleen maar op het woord 'inloggen' te drukken en dan zit ik er meteen met de juiste gegevens in.

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 18:05

Okee... vraagje... waar kan ik een bokker vinden als ik die even wil hebben? Vroeger kon je dan de boktnaam invoeren bij zoeken,maar ik kan het niet terug vinden.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 18:07

Dat kan je toch nog steeds zo doen? Er staat een zoekbalk rechtsboven. En anders helemaal rechts onderin staat Ledenlijst.

_coquette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 18:13

Op mijn blackberry is bokt nu echt een ramp. moet eerst heel ver naar onderschrollen om uberhoud iets tegen te komen.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-12 18:19

De mensen die uitgelogd zijn; zijn jullie wel ingelogd als je op 'Forums' klikt en dan teruggaan naar de voorpagina?

@Bettina; De 'eigen berichten' en 'actieve onderwerpen' iets verder uit elkaar zetten in de header is krap, maar zal kijken wat ik kan doen.
@Blijheid; foto's aan de bovenkant van de hoofdpagina worden nu als het goed is niet meer uitgerekt.
@Dorien66; zie PBs :)

De mensen die Bokt bekijken op de telefoon; kunnen jullie een screenshotje maken? Mag hier geplaatst worden of, als mailen makkelijker is, naar mijn gebruikersnaam @bokt.nl Dank!

Hoe ziet jullie ideale Bokt.nl hoofdpagina er uit op de mobiele telefoon? Of heb je een voorbeeld van een site die je mobiel erg prettig vindt werken? Wat is de informatie die je meteen binnen handbereik wil hebben als je via je telefoon naar de hoofdpagina gaat?

Isegrim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 18:28

Op mijn telefoon kijk ik eigenlijk alleen maar op het forum en op mijn eigen actieve topics.

NiKip

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 18:38

BartVB schreef:
De mensen die uitgelogd zijn; zijn jullie wel ingelogd als je op 'Forums' klikt en dan teruggaan naar de voorpagina?

Ja dan wel :j Het is alleen wanneer ik mijn browser (chrome) afsluit en weer opnieuw aanklik dat ik opnieuw op inloggen moet klikken.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 18:40

Je hebt ingelogd blijven wel aangevinkt?

_coquette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 18:42

Via mijn blackberrie krijg ik hem zo:
Afbeelding
En als ik dan een stuk verder scroll begint hij zo:
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 18:46

[quote="BartVB"]@Theeglas: Welke browser + versie gebruik je? [/qoute]

* Op hoop van zegen dat ik iets kan plaatsen* Ik heb internet explore versie 8. Bokt is simpel weg onbruikbaar geworden nu. Heel jammer. ;(