).Vond 88% ook erg hoog. Komt te dicht in de buurt van de score van Edward en die reed 'm écht stukken beter als hij zulke percentages reed.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
).gummie schreef:aslo schreef:Weet niet wie van jullie de andere combi's allemaal heeft zien rijden (ik wel), en dan staken ze er toch echt boven uit hoor. Bij het merendeel waren de piaffe's slecht, overgangen rommelig, pirouettes te groot, niet zitten e.d.
De discussie moet niet gaan over de volgorde, maar over het percentage. Dat de rest minder rijdt, is geen excuus om voor deze proef, vol met oneffenheden en zelfs grove fouten, 88% te geven!
Ik schaam me voor de dressuursport op dit moment!
Aranel schreef:Jammer dat Dujardin en Rath vandaag niet tegen elkaar moeten rijden.. (dat is ook de reden dat Rath zn rentree een dag uitgesteld heeft denk ik, zodat ie niet tegen Charlotte hoefde).
[/quote]
[/quote]
..wat trekken & hangen dat scoort blijkbaar!Lydjaa schreef:Super gedaan, maar ik vind de houding van Rath niet al te fraai. Naar mijn mening leunt hij hij regelmatig te veel achtover en beweegt hij soms te veel mee, zoals in de uitgestrekte stap. Een beetje meebewegen is juist goed, maar als je het overdrijft wordt het storend vind ik.
En komop zeg, goud in Londen? Er kan nog zó veel gebeuren en het is wel gebleken dat Toot gevoelig is voor blessures. Dit kan je nu echt nog niet zeggen, en bovendien was iedereen er gister nog van onvertuigd dat Adelinde goud zou pakken...
Aranel schreef:Lydjaa schreef:Super gedaan, maar ik vind de houding van Rath niet al te fraai. Naar mijn mening leunt hij hij regelmatig te veel achtover en beweegt hij soms te veel mee, zoals in de uitgestrekte stap. Een beetje meebewegen is juist goed, maar als je het overdrijft wordt het storend vind ik.
En komop zeg, goud in Londen? Er kan nog zó veel gebeuren en het is wel gebleken dat Toot gevoelig is voor blessures. Dit kan je nu echt nog niet zeggen, en bovendien was iedereen er gister nog van onvertuigd dat Adelinde goud zou pakken...
Nou, sinds gisteren denk ik dat het ook nog wel eens Charlotte Dujardin kan worden