Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Abacab schreef:Lovely schreef:Oh joh Floor_x, ik heb persoonlijk niks tegen wapenindustrie hoor,
ik dus wel.... maar de wereld van het grote geld hangt aan elkaar van personen van twijfelachtig allooi, dat is niet uniek voor de paardenwereld.
Beber schreef:Zoek de verschillen...
http://www.youtube.com/watch?v=uhlTNuQxQ4Y
http://www.youtube.com/watch?v=R1gucNJXkqE
Faya__ schreef:Champie_Me schreef:hoe zit dat trouwens?? mocht dit doorgaan?? kan gal dan zijn plek op de OS met sisther opgeven voor toto?? dan is die medaille met wat training heeeeeerlijk in the pocket natuurlijk!!
Nee dat kan niet want de nationaliteitsmutaties moesten voor 31/1 gebeurt zijn.
cp112 schreef:angelique19 schreef:Hmm het begint wel een beetje op Black Beauty the movie te lijken.![]()
De kans is natuurlijk wel heel klein dat het zal gebeuren.. Totilas terug naar edward.
PS zal totilas vast niet zomaar verkopen..
Eer,.. Dekgeld.
Der zal een bestje investering moeten komen om Tot. terug te halen naar Nederland
PS verkoopt hem echt niet voor minder dan waar hij hem voor gekocht heeft.
Ik stel voor.... Iedereen op bokt € 1,=
Ja en dan hebben we 186.589 euro
Jeeej, nog maar 9.813.411 te gaan
HorseTimeXL schreef:Naja als het zo door gaat, kan Mattias misschien zelf de hele druk niet eens meer aan,, de sfeer zal toch wel aan het veranderen zijn als hun ooit de ring weer inkomen, ze moeten in ieder geval heel wat doen willen ze weer het 'lievelingetje' in de ring worden..
Bandida schreef:sunday schreef:En om alle penny's terug op de grond te krijgen.
Wat jullie nu over dromen, spijtig maar helaas het gaat niet gebeuren.
Toot en Gal gaan geen combinatie meer zijn.
Bwa..kan je als Nederlandse ruiter uitkomen met een paard in Duitse eigendom? Zo ja dan zie ik het nog wel gebeuren. Geld boven alles, PS zit niet te wachten op een devaluatie van zijn investering. Het zal hem een zorg zijn wie zijn paard in de top van de gevraagde dekhengsten houdt toch?