Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tafje schreef:@ChocoBesnier: Volgens mij hangt het niet af van Schockemohle; de sportrechten zijn namelijk verkocht aan de stiefmoeder van MAR.. Volgens mij heeft Paul dus weinig zeggenschap over wie hem wel of niet rijd.
Tafje schreef:@ChocoBesnier: Volgens mij hangt het niet af van Schockemohle; de sportrechten zijn namelijk verkocht aan de stiefmoeder van MAR.. Volgens mij heeft Paul dus weinig zeggenschap over wie hem wel of niet rijd.
KG_Images schreef:sarabande schreef:Het stuk komt uit Arnd zijn tenen en geeft eigenlijk weer wat veel mensen voelen.
Om nog even te laten zien wat Ed voor Toot voelt, deze foto die op een plek waar weinig mensen konden komen genomen is
Ik wordt daar best emotioneel van
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 6626_n.jpg
Tranen in m'n ogen, even een groet aan een oude vriend. Prachtig...
heerlijk, van zulke dingen kan ik altijd genieten. spatter schreef:ik zie in het filmpje dat ook stiefmoeder totilas rijdt en op de één of andere manier heb ik het gevoel dat dat wel eens een betere combinatie zou kunnen zijn als Rath
zij is een vrouw met veel ervaring en past misschien wel beter bij een fijngevoelig paard als totilas
Active schreef:Paddenpad schreef:Ja Arnd beschrijft het precies zoals het is en zoals iedereen die zijn ogen opendoet kan zien dat het zo is!Denk zelfs dat Totilas niet eens bij de OS aan de start komt wanneer hij onder MAR en PS blijft,echt eeuwig zonde!
Wat Totilas en Edward samen hadden was een betovering en dat kan niemand meer evenaren,denk dat Totilas zich net zo voelt als Edward,paarden zijn gevoelig zat daarvoor.
Wat betreft dat linker voorbeen was zeer goed te zien en erg storend!
Had ie met gal ook al. En ja, gal had Totilas zo in de houtgreep dat het er erg spectaculair uitzag. Maar de druk, de spanning enz die heeft blijkbaar niemand ooit gezien door die roze bril. Om het verbeten gezicht van gal niet te vergeten.
spatter schreef:ik zie in het filmpje dat ook stiefmoeder totilas rijdt en op de één of andere manier heb ik het gevoel dat dat wel eens een betere combinatie zou kunnen zijn als Rath
zij is een vrouw met veel ervaring en past misschien wel beter bij een fijngevoelig paard als totilas
sarabande schreef:Het stuk komt uit Arnd zijn tenen en geeft eigenlijk weer wat veel mensen voelen.
Om nog even te laten zien wat Ed voor Toot voelt, deze foto die op een plek waar weinig mensen konden komen genomen is
Ik wordt daar best emotioneel van
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 6626_n.jpg
luve_rozes schreef:MiniBoots schreef:Het filmpje waarin je stiefmoeder ziet rijden bedoel ik eigenlijk:)
Je ziet haar 10 seconden op Totilas. Is er nog een filmpje dan? Dan heb ik die over het hoofd gezien