Ketaki schreef:precies, zo bedoelde ik het dus ook, maar kon het niet echt verwoorden
Ik begreep je

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tendance schreef:Een eigenaar kan altijd NEE zeggen, zolang die gewoon de stalling ed kan betalen...
Het is toch zijn eigendom...
Tegen het geld wilden ze geen NEE zeggen.. Ook al heb je nog zo veel plezier van een paard, soms is het beter om te verkopen, maar dan blijft het nog altijd je eigen keuze....
Pas als ze met een pistool tegen hun hoofd hadden gestaan en onder dwang de verkoop afdwongen, dan hebben ze geen keus... Alhoewel dan nog heb je natuurlijk een keus.
Tendance schreef:Jij ook niet, neem ik aan???
Als we hem al niet meer op zijn woord kunnen vertrouwen......
We hebben in ieder geval meer aanleiding om het wel te geloven, dan om vage voorspellingen uit de lucht te toveren.. Laten we reeel blijven!
Mijn mening is:
Ik vind het heel slim, dat PS hem gekocht heeft. Ze hebben er een goed paard aan!
Verder:
Ik oordeel pas over hoe het Totilas vergaat als ik hem op een wedstrijd heb gezien. De foto's kunnen namelijk ook of op het verkeerde moment genomen zij of net na het dekseizoen of door iemand, die Rath niet goed in een blaadje wilde laten komen.
Je weet het niet, want het staat er niet bij.
Verder vind ik, dat hij de tijd moet krijgen, die hij nodig heeft en hoe langer het duurt hoe lastiger hij het kwalificeren voor zichzelf maakt, dus meer kans voor Adelinde om grote titels op haar naam te zetten! (Niet dat ze het nodig heeft, want ze wint zo ook wel.)
Ik gun het Rath om het goed te doen, want ik vind het niet fijn om iemand onderuit te zien gaan.
Ook al heeft hij dan misschien een arrogante houding aangenomen in het verleden.
setteke schreef:Visser zei geen nee, en PS zei ja en wilde genoeg geld geven. Dus daar zie ik geen problemen, wel of Totilas ooit nog in de wedstrijdring gaat komen. Want ik zou hem, net als velen, graag nog een keer terugzien.
De tijdsdruk leggen ze zichzelf op, ze zouden tenslotte voor het eerst starten tijdens Horses and Dreams.
easygoing schreef:Ik snap niet zo goed waarom het balletje nu ineens alleen bij Visser gelegd word.
Tuurlijk is het zijn keuze geweest maar daarmee is nog steeds niet zeker of PS hier wel of niet een bepaalde voor nederland negatieve reden bij heeft gehad.
Wil hierbij ook vermelden dat Visser niet ophemel want ik begrijp nog steeds zijn keuze niet.
setteke schreef:easygoing schreef:Ik snap niet zo goed waarom het balletje nu ineens alleen bij Visser gelegd word.
Tuurlijk is het zijn keuze geweest maar daarmee is nog steeds niet zeker of PS hier wel of niet een bepaalde voor nederland negatieve reden bij heeft gehad.
Wil hierbij ook vermelden dat Visser niet ophemel want ik begrijp nog steeds zijn keuze niet.
Er zijn er 2 nodig bij een verkoop, dus PS was niet alleen....
easygoing schreef:Ik snap niet zo goed waarom het balletje nu ineens alleen bij Visser gelegd word.
easygoing schreef:Tendance jij begrijpt de context van mijn berichten niet helemaal.
Maar goed als ik Visser was had ik hem niet verkocht en zeker niet aan de grootste concurrent en dan ook nog eens met de wetenschap dat er nog helemaal geen goed plan rondom het paard was bij de eventuele koper.
Als iemand zo veel geld bied voor een paard dan kan je als verkopen best nog wel wat tegen sputteren bij een wat naar mijn idee een overhaaste deal was.