eindelijk puzzel 1 af, vanmiddag maar verder met puzzel 2!
Rennie89
Geplaatst: 01-04-11 12:17
ik heb het denk ik goed wat betreft puzzel 2
Murthul
IK HEB HEM!!!!!!!! nu opsturen
Sani
Kijk ik er dan overheen? Of zoek ik verkeerd? : ' )
Ik zoek in de berichten van Bart, gericht op verlanglijstje dus verjaardag/sint/kerst, maar vind niks. _ O -
Freggel
Geplaatst: 01-04-11 12:18
Puzzel 1 is af, nu afwachten wanneer ik geel wordt. Puzzel 2 al gevonden en nu maar tellen.
Vind de smiley's super. Vind wel dat er nu een paar moeten blijven na 1 april
Anoniem
Geplaatst: 01-04-11 12:19
Ik had puzzel 2 fout!
Kitsolu
Je moet de berichten even openen, de puzzel staat helemaal onderin een bericht en die zie je dus niet in de zoekresultaten
Of zeg ik nu teveel...
ElineThera
Sani: even verder kijken dan alleen het bericht dat word weergegeven! Freggel: nou, van mij mogen ze wel weg of anders erbij, maar zeker niet in de plaats van.
Benieuwd of ik al blauw ben e-dit: berichtje gehad met dat het fout was! Ga zo naar huis vanaf stage, dus probeer straks nog een keer opnieuw te tellen.. over uurtje of 2, al moet ik dan vast veel bijlezen als ik puzzel 3 wil oplossen!
Laatst bijgewerkt door ElineThera op 01-04-11 12:21, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik ga niets meer zeggen over puzzel 3, jullie zitten er al zo dichtbij.
Anoniem
Geplaatst: 01-04-11 12:23
opnieuw op alfabet: Als je het goed bekijkt kom je er vandaag nog samen uit Bijna lente.... ook hier op Bokt....komt zonneschijn De beste manier om niet op iemands tenen te gaan staan, is om eens in andermans schoenen te lopen En belangrijk dan je denkt dat je bent maar niet op de 1ste dag van april En Karel, ja Karel, die wil graag gegeten worden... Het is tijd voor de broeders in witte jassen als je je hooi het paard ziet achtervolgen in plaats van andersom Hij heeft een beestje... hallo beestje! Ook een bakkie Iris82-koffie? 'Hoe klinkt onze deurbel?' zeggen de meisjes van Leien.. 'DOM-DING!' ..... wacht... of was het nou térrrrrrrring... Iedereen heeft bokt aanstaan anders lees je dit natuurlijk niet Italianen, en dan vooral Italianen met een snor, hebben altijd zoveel vooroordelen" Leiden, Rome. Stad en land. Bescherm en vecht. Leef en ga. maar die Karel heeft zijn eigen smaak Na een feestje met SanderD heb ik 364 dagen nodig om bij te komen! Na regen... ...ben je nat! Praten en breien.. dat zijn mijn hobby's!...maar 364 dagen per jaar Zij zijn vaak minder rijk, maar hebben ook minder te wensen
- Zin 1: het vierde woord - Zin 2: het achtste woord - Zin 3: het laatste woord - Zin 4: het laatste woord - Zin 5: het eerste woord - Zin 6: het laatste woord - Zin 7: het eerste woord - Zin 8: het derde woord - Zin 9: het derde woord
Goed zonneschijn lopen april en worden het een onze
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 01-04-11 12:28, in het totaal 2 keer bewerkt