Denk dat er een interpretatieverschilletje ligt hier

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:Boras schreef:Toch wel een beetje vreemd hoe dit verloopt:
- een open sollicitatie/hengelen naar een paard via de media
- een afwijzing via de media
Edward lijkt me een hele sympathieke vent, maar ik vind de hele gang nogal knullig.
Het is heel Edward z'n schuld niet!
Edward had een interview met Duitse tv of blad??? Ik weet niet precies wat, daarin werd gevraagd of hij als hij werd gevraagd, over zou willen gaan naar de Duitse nationaliteit... Waarop Edward onderbouwd ja heeft gezegd.
Horses heeft een bericht (waarschijnlijk met Edward gebeld) op de site gezet, waarin ze Edward's reactie op de commotie rondom de 'open sollicitatie' plaatsen. Bovenstaande is wat Edward ongeveer heeft gezegd daarin.
Paul S. heeft ook (aangezien het in de hele paardenwereld blijft gonzen van de geruchten) een persbericht de deur uit gedaan, waarin hij zegt dat de combinatie Edward en Totilas niet mogelijk is, in verband met de duur van de neutralisatie. En dat hij al een ruiter heeft, maar pas volgende week met een officiele persconferentie naar buiten treed met deze persoon.
That's all...
Nueve schreef:Magrathea schreef:Ik wens de nieuwe ruiter veel succes met de sympathie winnen van het publiek. Ik moet zeggen dat ik de verkoop in eerste instantie nog steeds belachelijk vind. Er is nooit een goeie reden geweest om die twee uit elkaar te halen.
Uuuh.. geld?
Magrathea schreef:Geld is een belachelijke reden -.- in elk geval wel voor mensen die echt houden van de paardensport.
Als iemand van jullie in PS zijn schoenen zou staan, zouden jullie het dan ook doen??
sporter schreef:Magrathea schreef:Geld is een belachelijke reden -.- in elk geval wel voor mensen die echt houden van de paardensport.
Als iemand van jullie in PS zijn schoenen zou staan, zouden jullie het dan ook doen??
Paardensport kost bakken met geld. Het zou vrij stom zijn om nee te zeggen als je er een keer aan zou verdienen.
Als ik in PS zijn schoenen stond had ik het ook zo gedaan denk ik.
Als ik Kees Visser was geweest had ik het 100% zeker te weten zo gedaan.
WinBinChes schreef:Ja hoor! Go Edje! Ik geniet toch wel van jullie, duits of nederlands