Edward Gal sluit een nationaliteitswissel niet uit *update*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ilse86

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 20:17

Maakt ook niet uit verder ;)
Denk dat er een interpretatieverschilletje ligt hier ;)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 20:19

ilse86 schreef:
Tja en ik kom uit Twente. Das ook een apart slag volk 

Ik ook... Zijn wij als reserve-Duitsers dan ook nationalistisch? 8-)

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 20:19

ilse86 schreef:
Maakt ook niet uit verder ;)
Denk dat er een interpretatieverschilletje ligt hier ;)

Inderdaad, dat zal wel, de zin is in ieder geval zeer voor interpretatie gevoelig. :D

ilse86

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 20:48

_San87_ schreef:
ilse86 schreef:
Tja en ik kom uit Twente. Das ook een apart slag volk 

Een beetje ;)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 20:49

ilse86 schreef:
_San87_ schreef:

Een beetje ;)

Laat ik in dat geval maar niet zeggen dat ik half Duits ben 8-)

Oh, shit... :')

xNursiex

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 20:49

Ach Nederlands paard, Nederlandse ruiter. Hebben we toch nog een beetje gewonnen als Duitsland straks met hoofd en schouders wint he

classics

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 21:46

Wedden dat het victoria max theurer of matthias rath wordt....
jammer dat edward het niet zal zijn... ;( ;(

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 21:52

classics schreef:
Wedden dat het victoria max theurer of matthias rath wordt....
jammer dat edward het niet zal zijn... ;( ;(

Die eerste is niet Duits.... :+

mimeslosydy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 21:52

jammer, ik lees net de update.
ik ben erg benieuwd wie het is, en inderdaad, als ze de OS winnen met totilas heeft nederland ook een beetje gewonnen vind ik.
nederland heeft hem tenslotte naar dit niveau getild

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 22:21

Janine1990 schreef:
Boras schreef:
Toch wel een beetje vreemd hoe dit verloopt:

- een open sollicitatie/hengelen naar een paard via de media
- een afwijzing via de media

Edward lijkt me een hele sympathieke vent, maar ik vind de hele gang nogal knullig.

Het is heel Edward z'n schuld niet!

Edward had een interview met Duitse tv of blad??? Ik weet niet precies wat, daarin werd gevraagd of hij als hij werd gevraagd, over zou willen gaan naar de Duitse nationaliteit... Waarop Edward onderbouwd ja heeft gezegd.

Horses heeft een bericht (waarschijnlijk met Edward gebeld) op de site gezet, waarin ze Edward's reactie op de commotie rondom de 'open sollicitatie' plaatsen. Bovenstaande is wat Edward ongeveer heeft gezegd daarin.

Paul S. heeft ook (aangezien het in de hele paardenwereld blijft gonzen van de geruchten) een persbericht de deur uit gedaan, waarin hij zegt dat de combinatie Edward en Totilas niet mogelijk is, in verband met de duur van de neutralisatie. En dat hij al een ruiter heeft, maar pas volgende week met een officiele persconferentie naar buiten treed met deze persoon.

That's all...

Wat een rare reactie :?

Heeft iemand Edward Gal een tekst voorgehouden die hij moest voorlezen onder bedreiging van een pistool tegen zijn hoofd toen hij die vraag beantwoorde?

Ik had het niet over schuld, waar dat nu vandaan komt.

Janine1990

Re: Edward Gal sluit een nationaliteitswissel niet uit *update*

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 22:23

Sorry als ik je verkeerd heb begrepen, maar ik las het als een belediging naar Edward toe :o (het open sollicitatie, wat enkel een antwoord was op een vraag in een interview)
Begreep een beetje dat je het dom vond van Edward, maar nu ik het nog eens lees, zie ik wel wat anders staan. Surry...

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 22:39

Ik vind toch ook de tekst "hengelen naar een paard via de media" negatief overkomen hoor Janine, je bent niet de enige.
Als je naar iets hengelt gaat het initiatief van jou uit, terwijl in dit interview het initiatief van de vraagsteller kwam die allerlei "wat als" scenario's bedacht en daarmee Edward uitspraken ontlokte waar hij nog helemaal niet over nagedacht had. "Hengelen" is dan wel totaal niet de goede uitdrukking hiervoor.

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 01:17

Het woord positief of negatief gebruikte ik niet, ik vond zijn reactie in de media niet verstandig of slim.

Of die opmerking nu werd uitgelokt met een vraag of niet is voor mij niet relevant voor mijn beleving dat het een open sollicitatie lijkt waarop een openbare afwijzing is gekomen. Dan kun je nog slim antwoorden en de opties openhouden zonder echt iets te zeggen, daar acht ik Edward Gal zeker toe in staat, hij is inmiddels wel wat gewend op mediagebied. Zoveel geíntervieuwden omzeilen een dergelijke what if vraag met een antwoord als dat is niet relevant of aan de orde en daarom zie ik het nut er niet van in deze te beantwoorden.

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 08:56

Edward heeft ook zoiets gezegd zoals je kunt lezen alleen is DAT niet wat ze hebben neergeschreven want DAT was niet zo interessant.....

Als jij zo goed weet hoe je zoiets allemaal moet doen, dan weet je ook dat het geen klap uitmaakt wat je antwoordt want dat men wel zo kunstig omgaat met de woorden die je zegt dat er toch nog een "verhaal" van te maken is. Want Edward die zegt "daar heb ik nooit over nagedacht" was niet zo'n lekkere headline.....

Beste stuurlui??

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 09:07

Hmmm.. tegenwoordig moet je niet alleen goed kunnen rijden maar kennelijk ook een media-training volgen.
Schrijfcursus kan ook geen kwaad: "interview" is zonder een "u" Boras! :D :D

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 09:39

En als de journalist er ondanks die mediatraining dan toch nog een verhaal van maakt wat nergens op slaat dan ben je als ruiter alsnog de schuldige volgens sommigen.... :roll:

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 10:40

Zo is 't! Je weet wat ze zeggen: "De krant.. brengt de leugens in 't land" !

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 14:00

Ik wens de nieuwe ruiter veel succes met de sympathie winnen van het publiek. Ik moet zeggen dat ik de verkoop in eerste instantie nog steeds belachelijk vind. Er is nooit een goeie reden geweest om die twee uit elkaar te halen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 14:10

Magrathea schreef:
Ik wens de nieuwe ruiter veel succes met de sympathie winnen van het publiek. Ik moet zeggen dat ik de verkoop in eerste instantie nog steeds belachelijk vind. Er is nooit een goeie reden geweest om die twee uit elkaar te halen.

Uuuh.. geld?

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 14:15

Nueve schreef:
Magrathea schreef:

Uuuh.. geld?

Geld is een belachelijke reden -.- in elk geval wel voor mensen die echt houden van de paardensport.
Als iemand van jullie in PS zijn schoenen zou staan, zouden jullie het dan ook doen??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 14:18

Ja ik zou het gedaan hebben hoor. :j Heel jammer van de combinatie, maar 15 miljoen euro.. Tootje had zo de volgende dag ermee op kunnen houden. Hij is zo kostbaar, letterlijk en figuurlijk.

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 14:49

Waarom is geld een "belachelijke reden"? Er zijn toch elke dag mensen die hun paard verkopen omdat ze een bedrag geboden krijgen waar ze geen "nee" tegen kunnen zeggen? Waarom zou Visser dat niet mogen dan?

sporter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 14:54

Magrathea schreef:
Geld is een belachelijke reden -.- in elk geval wel voor mensen die echt houden van de paardensport.
Als iemand van jullie in PS zijn schoenen zou staan, zouden jullie het dan ook doen??

Paardensport kost bakken met geld. Het zou vrij stom zijn om nee te zeggen als je er een keer aan zou verdienen.

Als ik in PS zijn schoenen stond had ik het ook zo gedaan denk ik.

Als ik Kees Visser was geweest had ik het 100% zeker te weten zo gedaan.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 14:55

sporter schreef:
Magrathea schreef:

Paardensport kost bakken met geld. Het zou vrij stom zijn om nee te zeggen als je er een keer aan zou verdienen.

Als ik in PS zijn schoenen stond had ik het ook zo gedaan denk ik.

Als ik Kees Visser was geweest had ik het 100% zeker te weten zo gedaan.

Ik ook en geef ze geen ongelijk....money makes the world go round :$
Laatst bijgewerkt door listiglistje op 24-11-10 14:57, in het totaal 1 keer bewerkt

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 14:56

WinBinChes schreef:
Ja hoor! Go Edje! Ik geniet toch wel van jullie, duits of nederlands :D

Precies!!
Ik hoopte al vanaf het begin (nadat toot verkocht was) dat dit zou gebeuren, zo'n super team, moet een team blijven.
nederlands of duits, dat doet er gewoon niet meer toe, als je dit geweldige team ziet :D.