Totilas verkocht aan Schockemöhle *update 5*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zerena

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 13:27

Heeel erg begrijpelijk voor de eigenaren!!
Maar voor de sport en Edward dood en dood zonde!!
Nu Anky ook andere intresse's heeft is Nederland ineens niet zo sterk meer..

meeikk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 13:28

Katee schreef:
ik hoor dit nu al van meer mensen.. maar ik zeg ik heb gehoord.. ik weet het niet zeker maar ik krijg van meerdere mensen dit te horen...

ik las het ook net ergens hier ;)

Alizeetje

Erg jammer voor Edward dat hij al weg is. Maar volledig te begrijpen denk ik, zo'n som geld, zo'n risico's ...
Edward heeft er gelukkig wel erg van kunnen genieten, en de 3 medialles op de WEG zijn volgens mij ook wel een mooie afsluiter. Toch vind ik het ontzettend jammer voor Edward Gal. Ik hoop ook voor hem dat hij duidelijk op de hoogte was van de verkoop.

Ik hoop dat we nog véél van Totilas mogen zien. Tis een uitzonderlijk dier.

Kaja

Je bent echt wel een enorme slaperd als je dit niet aan zag komen hoor :D

Helemaal na al die verkapte verkoopadvertenties van Kees zelf, haha :+
Goed gedaan Kees!

Zarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 13:29

Ontzettend jammer! Het was inderdaad een geweldige combinatie, maaar geen enkel paard is imo te behouden voor 15.000.000.

Ik hoop dat er een middenweg wordt gevonden voor Edward, zodat hij Totilas kan blijven rijden... Zal hij zelf niet vermogend genoeg te zijn erbij in te stappen? Geen idee natuurlijk..

Het is de laatste tijd wel erg moeilijk voor Nederland om toppers aan te houden... Alle goede paarden komen hier weg maar NL weet zelf op dit moment geen spijkers met hamers te slaan.

ReneeP

Wat verschrikkelijk voor Edward. |(
Heel jammer dat we dit wereldpaard nu waarschijnlijk moeten missen!

Ik had ze zo graag goud zien winnen op de OS in Londen.. |(

Dressagegirl

Echt zonde! nederland had nu zoveeel kans op de olympische spelen! Zonder Anky en Edward krijgen we in 2012 geen goud! Nu moet Adelinde alles waar gaan maken! :(:).
Maar zoals ik uit de laatste zin begrijp blijft die bij edward op stal of blijft edward hem rijden?

Citaat:
Tot slot: "En misschien dat iemand dat gevoel ook heeft en Totilas daarom bij Edward wil laten staan. Want wat Totilas en Edward samen hebben, dat is uniek. Dat krijgt een andere ruiter niet zomaar voor elkaar.

Espie

gaan we weer wat zonde waar om gaan alle goeie paarden naar het buitenland. is hier geen potje voor dat we zo iets binnen nederland houden. vind het erg jammer voor edward eerst lingh nu tottie :(

Kaja

zerena schreef:
Nu Anky ook andere intresse's heeft is Nederland ineens niet zo sterk meer..

Wat een büll zeg...

sametje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 13:30

het is gewoon zeer jammer dat zo`n mooie combinatie uit elkaar getrokken word! Hope dan maar op een wonder en dat er iemand een deel van hem koopt en dat diegene er voor zorgt dat ed en tot bij elkaar blijven.
waarom richte ze net zoals bij de springpaarden geen dressuurpaarden fonds op.
Zeer jammer! |(

Just_Simple

Erg sneu voor Edward, en hopelijk kan hij hem blijven rijden op een of andere manier... Dit gunt niemand hem denk ik.

Klinkt hard, maar dat is de handel. Als je maar genoeg kan en wil bieden voor een toppaard en hij gaat zowiezo wel. Het was ook te verwachten na alle geruchten.... En ik heb zo'n gevoel dat dit allemaal zo gepland is.....

maria_62

Op de site van Edward Gal staat (nog) niets over deze verkoop. Erg jammer voor hem. Gelukkig kan hij met zijn talent andere paarden opleiden die hij nog wel heeft staan.

pasdedeux

Jammer, maar het is ook bijna onmogelijk om weerstand te bieden tegen zulke bedragen. Voor meer dan 10 miljoen tja wie zou dat niet doen. Het is niet dat hij het slecht krijgt bij de nieuwe eigenaar of een aftands handelscircuit ingaat, maar het is wel sneu voor Edward.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 13:31

maria_62 schreef:
Op de site van Edward Gal staat (nog) niets over deze verkoop. Erg jammer voor hem. Gelukkig kan hij met zijn talent andere paarden opleiden die hij nog wel heeft staan.

Denk dat hun andere dingen nu aan hun hoofd hebben dan een stomme site ;)

magictwist

:oo :oo :oo :oo :oo

meen je toch niet!! ;(

wat ontzettend kl*te!!! voor Nederland, voor Totilas en voor Edward.... ons super team <3

niet te geloven !!!!

Anoniem

rowo schreef:
Katee schreef:
wat erg voor edje gal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! pfff en wat een groot verlies voor nederland!!! ik heb gehoord dat emma hindle op totilas gaat rijden....

En wat mag jou bron zijn als ik vragen mag? Volgens mij is dit weer 1 van de zoveel geruchten.

Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar ?? AUB niet speculeren maar feiten met bronnen ;)

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 13:32

Echt super kl*te voor edward!!
Hoop toch echt dat totilas onder hem mag blijven lopen!!

xxLisaxx

Wat enorm zonde!

Ik snap dat je zo'n paard niet aan kan houden, hij is 10 en zal niet eeuwig zo blijven lopen maar ik had het Edward zo enorm gegund om eerst nog de OS te mogen rijden met Totilas. Was echt een geweldige combinatie!
Hopen dat Edward hem van zijn nieuwe eigenaar mag blijven rijden, mocht dat niet zo zijn ben ik benieuwd welke ruiter Totilas krijgt en of diegene hem ook zo aan het lopen zal krijgen :)

coshin

Ze zullen zich 3 x achter hun oren krabben als de veulens tegen gaan vallen, wat ik niet vermoed, wetende dat de slechte moederlijnen afgewenkt zijn,,Maar ok het gaat om veel geld, en hij is nu aan zn top. Daar droomt iedereen van. en Als Edward hem niet had gereden zou hij ook niet zo fenomeen zijn geworden. Dus Edward jouw eigen schuld... nee Flauw.... Zie het als een compiment.. daar heb je nu weinig aan. Dat snap ik wel. maar er is nog een sprankje hoop. En niemand Krijg Totilas ooit aan het lopen zoals jij dat heb gekregen... je bent een kanjer...

Moeni11

Kaja schreef:
Je bent echt wel een enorme slaperd als je dit niet aan zag komen hoor :D

Helemaal na al die verkapte verkoopadvertenties van Kees zelf, haha :+
Goed gedaan Kees!

:D :D :D :D :D :D

Titsia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 13:33

Hij werd toch ook al aangeboden bij Paul voor een kwakje? Logisch vervolg...
Zonde voor Edward maar logische beslissing :j

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 13:34

Moderatoropmerking:
Zojuist heb ik een aantal berichten verwijderd. Het is begrijpelijk dat er met emoties gereageerd wordt, maar het is niet de bedoeling om de eigenaren uit te schelden of op een andere manier in diskrediet te brengen. Oneliners en off topic reacties zijn ook niet de bedoeling. Vanaf hier worden dit soort posts zonder verdere waarschuwing verwijderd.

Shoran123

Nederland heeft toch 16,5 miljoen inwoners? Als iedereen nou 1 euro geeft..... :D

Rozanne

Wat jammer, ik hoop niet dat ze als combi verdwijnen..

RoosIris

ach ja nederland stelt geen reet meer voor in de dressuursport.... och ze hebben slecht teamgoud op het wk.....

Edward en totilas waren echt niet de enigen