quarterH schreef:dribbel, ik ben het eens met je lijstje alleen zoals jij het schrijft lijkt het alsof de schuld bij de ruiters zelf ligt, ik denk dat deze verantwoordelijkheid voor een groot deel bij de bondscoach ligt.
(waarom heeft hij bv niet ingegrepen bij het entingverhaal voor het gecheckt werd? waarom doet hij geen pogingen de echt goeden te laten deelnemen door ze tegenmoet te komen ed?)
en zeker moet er wat veranderen.
nu geen team sturen want dit schiet niet op, andere bondscoach en zorgen dat we er nu al aan werken dat we bij de volgende weg het beste team hebben staan. dan is er genoeg tijd voor alle voorbereidingen (budget, entingen, paarden, training, meetings, team samenstelling)
Wat een slap gel*l.
Volgens mij valt western al langere tijd onder de FEI als je dat inenting verhaal nu nog niet begrepen hebt dan loop je met oogkleppen op zonder om je heen te kijken zonder van andere mensen te willen leren.
Te gemoet komen? Waarom zou hij mensen tegemoet moeten komen die een waardeloze instelling hebben? Beter je tijd te steken in echte profs die er wel voor willen gaan.