ik wou net zeggen, denk dat ze wel andere dingen aan hun hoofd hebben dan zich druk maken om dat geld.. jah er is veel geld weg nu, maar belangrijker(veel belangrijker) is dat een olympisch top paard overleden is!
Ze zijn heus wel verzekerd voor dat geld hoor.. Als je zoon paard koopt voor zoveel geld zit er wel een goede verzekering bij !
En goh ik vind het echt zoo jammer hé. Zoon leuk paard dat het was !
askazita
Geplaatst: 22-07-10 13:38
idd ze zijn wel verzekerd. mijn paarden zijn er zelfs voor verzekerd en die zijn maar een paar duizend waard.
als je paard meer dan 3.000 kost moet hij gekeurd worden voordat je hem kan verzekeren, en staat geen max. bij en ze betalen ook meer per maand.
Muriel
Geplaatst: 22-07-10 13:41
Hoorde het vanmorgen, wat verschrikkelijk zeg.. Ik kon het eerst niet geloven, zo´n geweldig dier.. Echt heel erg jammer, en nog maar 14..
laantjuh66
Geplaatst: 22-07-10 14:06
pfff hoorde het net van mijn dochter die bij Angelique Hoorn werkt zijn behoorlijk geschrokken we wensen Albert en Arend heel veel sterkte toe met dit zware verlies van een toppaard ...............
geentelft
Geplaatst: 22-07-10 14:31
Arme Oki Doki, wat is er veel gebeurd met je in veertien jaar. waarom gaat het altijd over het vele geld. Natuurlijk had je bij Albert ook een ongeluk kunnen krijgen,maar het voelt als een drama, arm, arm paard!!! Die centen worden wel opgelost met de verzekering maar het gaat mij om jou, lief paard.
Ik heb gehuild toen ik het hoorde op de radio!!ik hoop dat je nu vredig en zonder "moeten"op de weide bij de regenboogbrug kunt grazen en weer helemaal paard mag zijn!!
Ja KAK! Dat was dus echt een van m'n favoriete paarden in de sport, hoewel ik er vrijwel niks van volg. Gatver..
ophrah
Geplaatst: 22-07-10 15:28
Citaat:
Ik heb gehuild toen ik het hoorde op de radio!!ik hoop dat je nu vredig en zonder "moeten"op de weide bij de regenboogbrug kunt grazen en weer helemaal paard mag zijn!!
Wtf is dit voor opmerking.... oki heeft niks gemoeten hij deed alles met volle overgave en vrijwillig. Je kunt een paard niet dwingen om over 160 te springen dus er was helemaal geen moeten bij...
DebjeDopje
Geplaatst: 22-07-10 15:30
Wat een lúllige opmerking! Beetje respectloos om zoiets te zeggen. Een paard dwing je niet zomaar over 1,60m..