Grote hoeveelheid asbest bij Stal Midden-Delfland - met film

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

FeLaRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 14:42

Ja, heb daar jaren geleden gestaan, toen stond zij er niet en ik ken nu nauwelijks mensen van het Einde, zijn zoveel mensen weg en heb ook geen telefoonnummers van mensen die ik jaren niet meer heb gesproken, maar er wel staan....
Maar weet dat ze een huiskamertopic hebben, weet alleen niet hoe het heet, ws, iets met Einde erin :D en de dochter van de stalbaas is geloof ik noesie hier op bokt, heb hele tijd terug even contact gehad met haar.

Is er iemand die iemand op het Einde kent?? Of is er iemand van SMD naar het Einde verhuisd??

Als het doorgaat die benefiet dan is het leuk haar te benaderen, is geloof ik mooi duo om naar te kijken ;)

Mootje

Re: Grote hoeveelheid asbest bij Stal Midden-Delfland - met film

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 14:50

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 15:09

Ik ben actief in het stal teinde topic heb er ook gestaan met mn pony :) Weet niet of hun er oren naar hebben maar niet geschoten is altijd mis

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 15:13

Mijn paardje wil ook wel graag kinderen op zijn rug rondjes laten rijden, vooral als hij daarmee zijn andere paardenvriendjes kan helpen :j

Ik sta alleen nu in Ypenburg, en zondag 2,5 uur gelopen met verhuizing. Ik heb veel spullen terug, helaas niet alle, maar het nodige heb ik nu wel denk ik zo. Ik zou graag helpen!

amanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 15:15

jeeee 2 fjordjes voor kinderritjes hihihihi

vandaalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 15:15

12m2 mag men zelfs verwijderen dus dat was niet strafbaar
maar amanda ik ga aleen in op mensen die met echte kleems kommen en niet op mensen die er better van willen worden te naardelen van een ander

groetje

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 15:16

Laat ik cloof maar niet meenemen :')

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 15:17

Zwangere vrouw aman :D?
Waar is de popcorn?

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-10 15:18

vandaalen schreef:
maar amanda ik ga aleen in op mensen die met echte kleems kommen en niet op mensen die er better van willen worden te naardelen van een ander

groetje

*PROEST* wat een lolbroek ben jij zeg.

vandaalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 15:18

wie heeft het over een zwangere vrouw ???? weet niet waar jij het over hebt ?? verklaar u nader

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 15:19

vandaalen schreef:

groetje

;pardon?

volgens mij, is er niemand die in dit geval beter word, gezien de situatie?

iedereen raakt dingen kwijt! dus hoe kun je zoiets zeggen?
neem gewoon de verantwoording op je IPV schuld door te schuiven naar anderen!

Dat is zooooooooooooo makkelijk. :x

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 15:19

amanda1980 schreef:
sorry meiden, moest dit even kwijt. zou het lieft alles op tafel willen gooien maar laat ik me maar inhouden

Meid doe geen moeite bij Mark om die spullen terug te krijgen,... van een kale kip kun je niet plukken. En mogelijk is hij zo kaal nog niet, bij zo'n type heeft het geen zin... Het ligt aan de rest van de wereld bij Mark, natuurlijk nooit aan hem ;) Dat soort mensen zullen nooit hun verantwoordelijkheden nemen en nooit echt volwassen worden en leunen op de maatschappij.

Overigens Mark: waarom zou je je faillissement aanvragen, je had je bedrijfje al opgegeven toch? En denk je verder niet dat een rechter kijkt waarom jij aan de grond zit? Niet alles wordt zomaar kwijtgescholden... Verder is het zo dat je voor dit soort dingen weleens persoonlijk aansprakelijk gesteld kunt worden, dus steek je energie in iets anders dan dreigementen, wees een vent en help John ;)

amanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 15:20

hahahaha eef, ja hij zei toen hij delft nog niet mocht verlaten als verdachte van een millieu delict ( sorry voor de taalfouten, is niet mijn sterkste kant hihihi) dat zijn vrouw dacht ik een maand of 3, 4 zwanger was zoiets. kan ook iets korter of langer zijn dat weet ik niet meer.

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 15:27

@ Aman; Tis denk ik zonde van je moeite, want meneer van daalen hoort alleen wat ie horen wil ;-)

ik vind trouwens wel het idee leuk, om iets benefiets achtigs te doen, om wat op te halen, of eventueel een inzamelings actie?? oid ( kan ook van spullen)
Kan me voorstellen dat er mensen zijn die helemaal niets meer hebben en ook geen geld hebben voor nieuwe spullen.
Laatst bijgewerkt door _Nann_ op 21-07-10 15:27, in het totaal 1 keer bewerkt

MyWup

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 15:34

hoe zit het nu met de mensen die in de buurt wonen?
krijgen die hun huis en spullen nu terug?

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 15:38

trouwens als er iets georganiseerd zou gaan worden, in het land op stal, moet je daar ook vergunning voor aanvragen.
( dat daar wel rekening mee ghehouden word dan ) ;-)

FeLaRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 15:39

Ook al???? Jeetje wat voor land leven we......Tjonge, wist ik niet.... :o?

MyWup

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 15:40

wat een gezeur over dat asbest, je moet mijn man erover horen, heeft gewerkt in asbestsanering, dikke flauwekul, overkomt je helemaal niets van (tenzij je jaren lang dagelijks erin werkt)
degene die deze regel bedacht heeft is de grote boef!!!!
bah...

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 15:40

Ik ook niet, maar dat verteld mn moeder me net, op onze verniging moesten we zelfs als we rommelmarkt dingetjes wilde organiseren een vergunning aanvragen..

dat heb je als je andere mensen je terrein op haalt

amanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 15:46

john heeft hier in dit topic al gezegt overal aan mee te willen werken en ontroerd te zijn dat zoveel mensen willen helpen. heeft zijn voorste land beschikbaar gesteld. eventueel wil ik best kijken of ik een balletje bij de gemeente op kan gooien voor toestemming. als ik dat kan dan want ik ben niet de grondeigenaar hihihi

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 15:48

Lieve mensen,

Het is in en in triest hoe M hier allerlei zaken neerzet op bokt.

Laten we afspreken met elkaar, hou je rustig en reageer niet meer op M. Heb hem zelfs gisteren telefonisch gevraagd niet te reageren hier op bokt.

Kennelijk heeft deze meneer er schijt aan en mij en ons denkt in de macht te hebben.

Helaas.

Mijn vraag is aan jullie niet meer te reageren op zijn berichten.

John

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 15:51

amanda1980 schreef:
john heeft hier in dit topic al gezegt overal aan mee te willen werken en ontroerd te zijn dat zoveel mensen willen helpen. heeft zijn voorste land beschikbaar gesteld. eventueel wil ik best kijken of ik een balletje bij de gemeente op kan gooien voor toestemming. als ik dat kan dan want ik ben niet de grondeigenaar hihihi

Dit kan gewoon op eigen land hoor, heb je dacht ik geen toestemming voor nodig zolang de openbare weg, abtswoude dus nietafgesloten is of verkeers hinder ontstaat.

Kijk eens terug naar de begravenis van mijn pa twee jaar terug met de paarden voorop door het dorp schipluiden, was ook geen probleem

amanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 15:51

liss, of het nou onzin is of niet, de regelgeving is nou eenmaal zoals die is. daar verander je niks aan. als meneer van daalen de jel zich daaraan had gehouden had er niks aan de hand geweest. hij had hier van als aannemer op de hoogte moeten zijn en niet kwakkeloos ilegaan te werk gaan. daarbij betreft het hier wel de gevaarlijkste vorm van asbest waar hij wel mensen en paarden aan bloot heeft gesteld. asbest is niet zonder gevaar, dat is algemeen bekend. je loopt de meeste risico als je er langere tijd aan bloot word gesteld maar ook voor korte tijd kan het al gevaar opleveren. jou man kan zijn mening hebben en is hem goed recht maar ik durf te wedden dat de mening anders ligt bij mensen die asbestkanker hebben of mensen met dit kennen

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 15:52

dat zou fijn zijn, als het idd geen probleem is! :)

amanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 15:56

john, ik begrijp jou reactie maar dit is de enige manier om ook maar iets van marc te horen. op mails reageert hij zo goed als niet en op telefoontjes ook niet. tijdens die gesprekken wijst hij alleen naar jou en naar de gemeente voor info. hij beweert dat jij afspraken met hem hebt gemaakt omtrent de vergoedingen en dat jij de vergoedingen met ons zou regelen. zoals je weet heb ik hierover naar jou gebelt en weet jij niks van dit alles. nu moet meneer van daalen zich openlijk verantwoorden en komt hij als hij zo door gaat door zijn eigen toe doen nergens meer aan de bak in de toekomst