Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sflj schreef:Tallie1979 schreef:Nee, even zonder dollen.. Hoe kunnen mensen nou in hemelsnaam denken dat dit met opzet is?
Wie denkt dat het met opzet is dan?
baroen schreef:]
degene die hier maar vol blijven houden dat ze het gevoeld, gezien en gehoord MOET hebben, daarmee zeggen ze dus, ondanks dat ze wist dat er wat mis was, is ze door blijven rijden ...
Tallie1979 schreef:Nee, even zonder dollen.. Hoe kunnen mensen nou in hemelsnaam denken dat dit met opzet is?
sflj schreef:O? En dus is het oke?
Kom op zeg, het feit dat het vaker gebeurt maakt het nog niet goed! Er worden ook vaak mensen aangereden door anderen die niet opletten en ze niet gezien hebben o.i.d.
Zijn die er dan ook meteen maar klaar mee? En de slachtoffers hebben dan pech gehad want het was maar een ongeluk?
Sorro schreef:Helaas staat boktcensuur niet toe dat ik een aantal ontopic links plaats waarin 3 maal een soort gelijk geval wordt besproken. Geval 1 is een vrijwel identiek verhaal maar dan 4 mile, ook een open deurtje, ook vastgebonden paard. Geval 2 is een paard wat op de highway in texas door een filmploeg werd gespot terwijl het uit de trailer kwam, ook hier was de bestuurder zich van niks bewust. Geval 3 geeft aan wel wat gevoeld te hebben en probeerde langzaam aan naar de vluchtstrook te komen toen een politie agent haar wild gebaarde te stoppen.
Met combinaties in Amerika komt het dus wel vaker voor, en ook dat je niks voelt. Het blijft tragisch, maar ongelukken gebeuren nu eenmaal.
HeleneDas schreef:...
Kan eerlijk gezegt even niets anders meer zeggen..
Wat moet dat paard ongelovelijke pijn hebben gehad , Geleden moeten hebben, gestorven aan te veel pijn. Hier ben ik echt KAPOT van,,,,
wat hebben al die mensen die het hebben gezien gedaan??
NIKS
Hier kan ik zoo boos om worden
HeleneDas schreef:...
Kan eerlijk gezegt even niets anders meer zeggen..
Wat moet dat paard ongelovelijke pijn hebben gehad , Geleden moeten hebben, gestorven aan te veel pijn. Hier ben ik echt KAPOT van,,,,
wat hebben al die mensen die het hebben gezien gedaan??
NIKS
Hier kan ik zoo boos om worden
sflj schreef:O? En dus is het oke?
Kom op zeg, het feit dat het vaker gebeurt maakt het nog niet goed! Er worden ook vaak mensen aangereden door anderen die niet opletten en ze niet gezien hebben o.i.d.
Zijn die er dan ook meteen maar klaar mee? En de slachtoffers hebben dan pech gehad want het was maar een ongeluk?
Sorro schreef:sflj schreef:O? En dus is het oke?
Nee, maar de gezette toon in dit topic doet het lijken of het onmogelijk dat deze mevrouw het niet gedurende 3 kilometer niet heeft kunnen opmerken en dat er wel degelijk sprake is van een bewuste actie met kwade opzet.
ziamara schreef:Nou dat moet ze gemerkt hebben omdattttt.... 500 kilo niet niks is. en daar je auto zeker wel door word geremd.
ziamara schreef:En ja, wij hadden een jeep, en daar voelde je elk klein stapje dat paard deed ook
ziamara schreef:Ze zal het tuurlijk niet express hebben gedaan, maar beetje beter opletten in het vervolg kan geen kwaad.