Vrouw sleept paard drie kilometer mee achter trailer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sokje_6

Re: Vrouw sleept paard drie kilometer mee achter trailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 17:32

Oh jemig, wat een vreselijk verhaal...

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 17:33

sflj schreef:
Tallie1979 schreef:
Nee, even zonder dollen.. Hoe kunnen mensen nou in hemelsnaam denken dat dit met opzet is?

Wie denkt dat het met opzet is dan?

degene die hier maar vol blijven houden dat ze het gevoeld, gezien en gehoord MOET hebben, daarmee zeggen ze dus, ondanks dat ze wist dat er wat mis was, is ze door blijven rijden ...

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 17:40

baroen schreef:
]

degene die hier maar vol blijven houden dat ze het gevoeld, gezien en gehoord MOET hebben, daarmee zeggen ze dus, ondanks dat ze wist dat er wat mis was, is ze door blijven rijden ...

Nee daarmee zeggen ze (tenminste ik ;) ) dat ze óf dronken of achterlijk is. In ieder geval nalatig want als dit verhaal waar is weet ik zéker dat ze iets heeft gevoeld maar daar dus niks mee heeft gedaan. In de trant van "voelde ik nu iets? Mwah... volgens mij niet, doorrijden maar."
Met een paard in de trailer wéét je dat je extra opmerkzaam moet zijn en iemand die dat niet is zou er niet mee moeten mogen rijden, imo.
Zoals ik al zei: al die mensen die zoveel beesten in huis halen maar ze verwaarlozen omdat ze er eigenlijk niet goed voor kunnen zorgen, bedoelen het ook goed. ;)

Sorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 17:46

Helaas staat boktcensuur niet toe dat ik een aantal ontopic links plaats waarin 3 maal een soort gelijk geval wordt besproken. Geval 1 is een vrijwel identiek verhaal maar dan 4 mile, ook een open deurtje, ook vastgebonden paard. Geval 2 is een paard wat op de highway in texas door een filmploeg werd gespot terwijl het uit de trailer kwam, ook hier was de bestuurder zich van niks bewust. Geval 3 geeft aan wel wat gevoeld te hebben en probeerde langzaam aan naar de vluchtstrook te komen toen een politie agent haar wild gebaarde te stoppen.

Met combinaties in Amerika komt het dus wel vaker voor, en ook dat je niks voelt. Het blijft tragisch, maar ongelukken gebeuren nu eenmaal.

efaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 17:47

Tallie1979 schreef:
Nee, even zonder dollen.. Hoe kunnen mensen nou in hemelsnaam denken dat dit met opzet is?

serieus :dierenbeul? ooit van gehoord? er zijn mensen die hun dier op een gruwelijke manier afmaken hoor
er zijn toch ook mensen die die andere mensen dood maken, gebeurd dat nooit met opzet op een gruwelijke manier?
weet niet wat hier het geval is.

ik weet niet of het met opzet is, maar als ze idd zo heeft gereageerd zoals dat vrouwtje op het filmpje zegt dan ligt daar het probleem.
stel dat ze er echt niks van gemerkt had, dan ben je toch helemaal kapot als zoiets is gebeurd. en dan pik je het toch niet dat iemand anders zoiets over je zegt. ik zou zeggen waar is de reactie van degene die het heeft gedaan, dan weet je denk ik meer.

skyline

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 17:49

Wat een horor verhaal .
Dat je dat niet kan merken :(

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 17:50

O? En dus is het oke?
Kom op zeg, het feit dat het vaker gebeurt maakt het nog niet goed! Er worden ook vaak mensen aangereden door anderen die niet opletten en ze niet gezien hebben o.i.d.
Zijn die er dan ook meteen maar klaar mee? En de slachtoffers hebben dan pech gehad want het was maar een ongeluk?

Amaretto27

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 17:52

He bah :S
Wat verschrikkelijk zeg. Wat zal dat arme paard een pijn hebben gehad!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 17:52

sflj schreef:
O? En dus is het oke?
Kom op zeg, het feit dat het vaker gebeurt maakt het nog niet goed! Er worden ook vaak mensen aangereden door anderen die niet opletten en ze niet gezien hebben o.i.d.
Zijn die er dan ook meteen maar klaar mee? En de slachtoffers hebben dan pech gehad want het was maar een ongeluk?

Het is denk ik eerder om aan te geven dat het niet uniek is dat iemand niks merkt.. Dat het dus eerder is gebeurd..

Ik lees niks over goedpraten..

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 17:53

Sorro schreef:
Helaas staat boktcensuur niet toe dat ik een aantal ontopic links plaats waarin 3 maal een soort gelijk geval wordt besproken. Geval 1 is een vrijwel identiek verhaal maar dan 4 mile, ook een open deurtje, ook vastgebonden paard. Geval 2 is een paard wat op de highway in texas door een filmploeg werd gespot terwijl het uit de trailer kwam, ook hier was de bestuurder zich van niks bewust. Geval 3 geeft aan wel wat gevoeld te hebben en probeerde langzaam aan naar de vluchtstrook te komen toen een politie agent haar wild gebaarde te stoppen.

Met combinaties in Amerika komt het dus wel vaker voor, en ook dat je niks voelt. Het blijft tragisch, maar ongelukken gebeuren nu eenmaal.

Jij ook al :(:)

Bij mij hebben ze het ook gedaan....Ik vind het jammer dat zulke bewijzen niet geplaatst mogen worden...

Lolali

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 17:54

Wat tragisch en triest voor dat beestje. Echt verschrikkelijk.

HeleneDas

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 17:55

|( ...

Kan eerlijk gezegt even niets anders meer zeggen..

Wat moet dat paard ongelovelijke pijn hebben gehad , Geleden moeten hebben, gestorven aan te veel pijn. Hier ben ik echt KAPOT van,,,,

wat hebben al die mensen die het hebben gezien gedaan??
NIKS

Hier kan ik zoo boos om worden

Gina_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 17:55

wat verschrikkelijk
echt zielig voor dat paardje ;(

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 17:56

HeleneDas schreef:
|( ...

Wat moet dat paard ongelovelijke pijn hebben gehad , Geleden moeten hebben, gestorven aan te veel pijn. Hier ben ik echt KAPOT van,,,,

NIKS

waarom boos?

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 17:57

HeleneDas schreef:
|( ...

NIKS

Gezien het bloedspoor sluit ik me aan bij de vermoeding dat het dierb meteen gestorven is door de klap, misschien ook wel de nek gebroken omdat ze op een rare manier is blijven hangen...

Dat het dier enorm heeft geleden staat helemaal niet vast :n

_carmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 17:59

echt een vreselijk verhaal, het zou je maar overkomen!
ik denk ook echt niet dat iemand dit met opzet doet, hoe ziek ben je dan in je hoofd!!!!!!

Sorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 17:59

sflj schreef:
O? En dus is het oke?

Nee, maar de gezette toon in dit topic doet het lijken of het onmogelijk dat deze mevrouw het niet gedurende 3 kilometer niet heeft kunnen opmerken en dat er wel degelijk sprake is van een bewuste actie met kwade opzet.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 18:06

Sorro schreef:
sflj schreef:
O? En dus is het oke?

Nee, maar de gezette toon in dit topic doet het lijken of het onmogelijk dat deze mevrouw het niet gedurende 3 kilometer niet heeft kunnen opmerken en dat er wel degelijk sprake is van een bewuste actie met kwade opzet.

Inderdaad, net zoals aanrijdingen in de meeste gevallen geen kwade opzet is.

Niemand zegt dat het goed is, het is erg tragisch, maar het is een ongeluk en door het feit dat het vaker gebeurd is, kan het "opzet-argumentje" ontscherpt worden. Wat Sorro doet, sflj, noemt men discussieren en vermoedingen/meningen met bewijzen onder bouwen...

Heel wat anders dan wat veel bokkers hier dan..."Dat moet je toch gemerkt hebben!". Hoe weet je dat zeker? Tenzij je het zelf mee hebt gemaakt, kun je het niet weten...Mocht je het wel zelf mee hebben gemaakt is het dus alleen een argument voor het plausibele aan het verhaal...

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 18:06

awh wat heeft dat pijn een pijnlijke en naree dood gehad zeg ;( pfff
je moet er maar niet teveel over nadenken, echt gewoon een groot horror verhaal, ook dat zoiets kan, en je dat niet merkt...

ziamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 18:08

Nou dat moet ze gemerkt hebben omdattttt.... 500 kilo niet niks is. en daar je auto zeker wel door word geremd.

En ja, wij hadden een jeep, en daar voelde je elk klein stapje dat paard deed ook.

Ze zal het tuurlijk niet express hebben gedaan, maar beetje beter opletten in het vervolg kan geen kwaad.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 18:10

ziamara schreef:
Nou dat moet ze gemerkt hebben omdattttt.... 500 kilo niet niks is. en daar je auto zeker wel door word geremd.

Hoe weet je dat?

ziamara schreef:
En ja, wij hadden een jeep, en daar voelde je elk klein stapje dat paard deed ook

Dan heb je een auto van bagger-kwaliteit :+

ziamara schreef:
Ze zal het tuurlijk niet express hebben gedaan, maar beetje beter opletten in het vervolg kan geen kwaad.

Jij hebt makkelijk praten, zo vanaf de zijlijn ;)

ziamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 18:11

Hahaha, hoe kan je dat weten dat wij een bagger auto hebben, zo vanaf de zijlijn :) ?

ziamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 18:13

Hoe ik dat weet?
Nouja volgens mij als er 500 kilo achter je auto aan hangt, voel je dat. Aangezien ik het wel voel in onze bagger auto, als mijn paard een stap doet als we door de bocht gaan en haar evenwicht moet hervatten.

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 18:14

als je paard in de trailer staat, ''hangt'' er toch ook 500 kilo achter je autoo?

ziamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 18:15

xMarloes schreef:
als je paard in de trailer staat, ''hangt'' er toch ook 500 kilo achter je autoo?

-O-
die staat op wielen.
als je dat niet bergrijpt