Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alane schreef:Is wel leuk dat ze bij jouw beelden komen schieten, en je dan open en bloot van van alles beschuldigen, dat ook weer opnemen,en dan niet vergeten dat wanneer ze komen voor hoor en wederhoor, hun voorbereid zijn en jij niet..
beetje knippen en plakken, en voila... je bent de boeman.
"is het paard braaf?" "Ja, heel braaf alleen als ze hengstig is, dan is ze iets nukkig als je aan haar buik zit" en dat wordt dan:
"Is het paard braaf?" "Ja, heel braaf [knip]" en vervolgens beelden dat het paard nukkig doet tijdens het borstelen gedurende de hengstigheid (wat de gemiddelde Nederlanders sowieso niets tot weinig zegt)
en voila, de gemene verkoper is gemaakt....
(ik praat niets goed, ken de handelaar niet, ken de beelden niet......
EMHI schreef:Maar ik neem aan dat ze van het programma niet zomaar bij de eerste de best handelaar naar binnen zijn gelopen .
MarvanTom schreef:Ook de gedupeerden zullen aan het woord komen om zo een beeld te vormen van deze persoon, mag ik wel aannemen?
Alane schreef:EMHI schreef:Maar ik neem aan dat ze van het programma niet zomaar bij de eerste de best handelaar naar binnen zijn gelopen .MarvanTom schreef:Ook de gedupeerden zullen aan het woord komen om zo een beeld te vormen van deze persoon, mag ik wel aannemen?
aannames ... ... ... dat is het probleem bij dit soort topics en ook uitzendingen.... mensen moeten maar aannemene dat alles op de juiste feiten berust... dat er geen dingen zijn weggelaten of bijverzonnen...
Paardenhandel is zo'n schemerwereld, maar de gemiddelde nederlander en niet paardenmens wel over gehoord heeft (en vaak weinig goeds) maar absoluut geen ervaring in of mee hebben..
En zo'n programma is alleen maar een bevestiging van vooroordelen en aannames. Dit gewoon in z'n algemeenheid....
ik verwees al eerder naar een recent topic: de TS dacht dat een keuring op gezondheid gewoon door de bevriende handelaar van de verkoper gedaan kon worden....
als hij/zij niet wijzer is geworden van de antwoorden, dan kun je dadelijk weer een topic verwachten.. ik ben bedonderd...
nijntje01 schreef:De uitzending van Alberto Stegeman's "Undercover in Nederland" over de paardenhandelaar die haar paarden zou mishandelen en slachtpaarden verkoopt, is voorlopig uitgesteld.
Staat op de voorpaginanieuws
xx_Kelly_xx schreef:Volgens de advocaat van de paardenhandelaar is de paardenwereld een kleine wereld en als haar naam bekend zou worden gemaakt dan zou ze daar veel schade aan hebben..
Maar SBS6 maakt haar naam helemaal niet bekend.. dat doet Alberto nooit. Dus laat SBS maar in hoger beroep gaan!
sherif schreef:xx_Kelly_xx schreef:Volgens de advocaat van de paardenhandelaar is de paardenwereld een kleine wereld en als haar naam bekend zou worden gemaakt dan zou ze daar veel schade aan hebben..
Maar SBS6 maakt haar naam helemaal niet bekend.. dat doet Alberto nooit. Dus laat SBS maar in hoger beroep gaan!
kortom komt erop neer dat ze gewoon door kan gaan met dr malafide praktijken...pfff..en de schade die ze andere heeft aangedaan doen er niet toe.