Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
corientjuhh schreef:Hoeveel dagen duurde het voordat jullie mail kregen
Mag je nou wel of niet met een paard meedoen
Ik rij een van 1.63
Maaik schreef:DonCamillo schreef:Die Rakker uit de penny strip is een zwarte, en ze vragen ook een zwarte shet. Tenminste, dat zie ik op de penny-website:
http://www.penny.nl/nieuws/bericht/2957
Nou, dat hadden ze ook wel in de andere advertenties mogen zetten.
Klopt, op de penny site en één andere advertentie staat inderdaad dat ze een zwarte zoeken, en op alle andere niet.
Dat is ook de reden dat ik morgen even contact met ze op ga nemen.
Ik vind het allemaal een beetje vreemd lopen.
Sodeletuut schreef:Hmm lastig.. Mijn paard mag momenteel onder het zadel alleen nog maar stappen wegens revalidatie van een blessure. Maar op het strand rijden etc. dat kan wanneer de film wordt opgenomen allang weer.. Denken jullie dat ik dan een kans maak? Het is namelijk niet om de hoek..
Sodeletuut schreef:Hmm lastig.. Mijn paard mag momenteel onder het zadel alleen nog maar stappen wegens revalidatie van een blessure. Maar op het strand rijden etc. dat kan wanneer de film wordt opgenomen allang weer.. Denken jullie dat ik dan een kans maak? Het is namelijk niet om de hoek..
themuisje schreef:ik ga met de pony uit mijn profielde enige echte spirtskoek
als ze op hoofdjes selecteren dan komt hij wel door hahah
Sodeletuut schreef:Bedankt corientjuh, bitje en maaik. Ze heeft nu trouwens geen blessure meer hoor, het is alweer genezen, maar we mogen pas net weer rijden en we moeten het dus gewoon opbouwen. Ze heeft dus geen pijn meer of zo. Maar draf en galop zit er komende week nog niet in.. Ik mail wel even. Ik had het ook in die mail gezet, maar die lezen ze niet.
Ils_e schreef:themuisje schreef:ik ga met de pony uit mijn profielde enige echte spirtskoek
als ze op hoofdjes selecteren dan komt hij wel door hahah
zelfezekerd zeker?
die dikke maakt geen schijnvankans! want die van mij komt er in!