Ninx schreef:Zo zie je maar dat op onderzoek uit gaan geen gek idee is...![]()
Daarom zit ik ook in dit topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ninx schreef:Daar doe je de dieren, de boer, je gezondheid en je medemens (stinkpoep en winden) een groot plezier mee!![]()
![]()
Yeyo schreef:Al zou je per jaar 1 paard/kip/koe/varken redden dan is het toch al de moeite waard?
Wat Sin ook al zegt, als iedereen zo denkt dan gebeurt er nooit wat!
Dewii schreef:Ninx: Nee, dat denk ik ook niet. Het was van Valess of zo iets? Je kan wel tegen mij zeggen dat biologisch vlees beter is, en dat weet ik ook wel, maar het zijn nog steeds mijn ouders die het qua boodschappen bepalen. Omdat je gewoon vlees gewend bent ís biologisch vlees gewoon duurder. Ik wil het best eten, graag zelfs, waarom hebben we eigenlijk niet gewoon alleen maar biologisch
*Edit: Nog even over paardenvlees, ik wil het wel eten. Volgens mij smaakt het prima mits het goed bereid is.
Janine1990 schreef:Ik eet vlees omdat ik het lekker vind en omdat ik het nodig heb.
pharagirlke schreef:vooral niet denken aan mensen die simpelweg niet meer geld hebben en toch graag wat vlees binnen hebben
pharagirlke schreef:100g per dag voor een volwassen persoon.... Met een dobbelsteentje ga je niet toekomen vreesk
Ninx schreef:Dewii schreef:Ninx: Nee, dat denk ik ook niet. Het was van Valess of zo iets? Je kan wel tegen mij zeggen dat biologisch vlees beter is, en dat weet ik ook wel, maar het zijn nog steeds mijn ouders die het qua boodschappen bepalen. Omdat je gewoon vlees gewend bent ís biologisch vlees gewoon duurder. Ik wil het best eten, graag zelfs, waarom hebben we eigenlijk niet gewoon alleen maar biologisch
*Edit: Nog even over paardenvlees, ik wil het wel eten. Volgens mij smaakt het prima mits het goed bereid is.
Omdat de consument geen eerlijke prijs wil betalen.... het zgn 'voor een dubbeltje op de eerste rij zitten' ...
Als mensen iets minder consumeren en iets meer betalen, zijn ze even duur uit maar heeft iedereen het beter.
pharagirlke schreef:Nee, er zijn mensen die al elk dubbeltje moeten omdraaien om uberhaupt eens in de week een stukje vlees te kunnen kopen.
pharagirlke schreef:Neen, dat is geen commerciële propaganda, dat staat al een eindje in de actieve voedingsdriehoek en die word niet onderhouden door de vleesfabrikantenToch eens even je ADH's gaan nakijken op een degelijke site voor je met zo'n dingen gooit.
pharagirlke schreef:Maar lang niet allemaal, dus zomaar iedereen over 1 kam scheren vind ik een beetje oneerlijk.
pharagirlke schreef:Nee, het zal vast niet aan fastfood liggen dat mensen dikker worden...