Janine1990 schreef:Het lijkt ook net of Imke een mannenjasje aan heeft, als jullie begrijpen wat ik bedoel... hoezo?
Anieke89 schreef:Sunrise heeft ook regelmatig last van het Salinero syndroom met halthouden Vur Was me nooit zo opgevallen.
vur schreef:Janine1990 schreef:Het lijkt ook net of Imke een mannenjasje aan heeft, als jullie begrijpen wat ik bedoel... hoezo?Zo breed in de schouders... En dan heb ik het nog niet eens over haar voorkomen... Anyway, topruiter!
Sunrise heeft gewoon een lange rug Prachtig weer! Jammer dat ze opeens wel erg hard ging in de uitgestrekte galop Maar wat goed gedaan weer Kippenvel!Tineke was erg blij
Mezzelune schreef:@astridastrid.1 I know! Maar was meer omdat ie eerst aan het bier zat. "wijn na bier, geeft plezier"Ok, TOP! Dat had ik niet begrepen!SORRY!
Sunrise staat normaal altijd wel netjes stil.JA! Hoger dan Anky!! De eerste keer dat ze Anky op die manier voorbij gaat en dat wilde ze zo graag.
Ik heb Sandor ook een laptop in z'n stal gezet, dan kan hij nu zien hoe z'n halfbroer het doet en dat moet hij morgen ook zo doen