Jasmijn76 schreef:overdag lekker naar buiten, s'avonds naar binnen met een lekker bak voer...maar wel met buiten zorgen dat er gewoon genoeg te eten is..ik zie het aan mn konijn, raar maar waar!...die loop bij mij los in de tuin, kan in een hok waar eten in ligt maar heeft ook een holletje onder de grond(waar ik dus ook trouw str/hooi in prop)..en met die vrieskou zie je haar niet, zit ze onder de grond en overdag huppelt ze gezelig door de sneeuw..en een vacht dat dat beestje heeft!...hieraan zie ik gewoon dat dieren willen schuilen..heb je die schuilstal niet...tja...dan zou ik kiezen om op stal te zetten met die extreme kou(als de moeglijkheid er is)...dieren zijn het gewoon niet meer gewend om die kou te hebben, kijk naar de vogelopvang!...zitten helemaal vol..puur omdat die dieren ook niet meer gewend zijn
Je vergeet dat konijnen graag in holen leven en paarden niet! Paarden voelen zich het prettigst in de open vlakte, niet in een hol, zelfs niet in het bos. Ze willen graag de omgeving zien. Daar zijn ze dan ook op gemaakt (vacht etc).
Vogelopvang vol? Komt dat niet doordat er geen eten meer voor ze is?
*gaat nog wat voer in het vogelhuisje strooien*