Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rowo schreef:Voel je je aangevallen ofzo???? Het LIEFST zou ik dat doen, tuurlijk doe ik dat niet. Ten tweede HOE zou ik dat moeten doen? Ik weet niet waar ze woont en zou haar niet herkennen op straat. Maar daar gaat het toch niet om?
rowo schreef:Jij doet zelf alsof je ik weet niet wat bent, maar dat ben je ook niet hoor!!
Yamcha schreef:rowo schreef:Voel je je aangevallen ofzo???? Het LIEFST zou ik dat doen, tuurlijk doe ik dat niet. Ten tweede HOE zou ik dat moeten doen? Ik weet niet waar ze woont en zou haar niet herkennen op straat. Maar daar gaat het toch niet om?
Gaat het daar echt niet om?
Of is dat toevallig precies waar het om gaat? Zou jij je in kunnen houden, en de rechterlijke macht hun werk kunnen laten doen, als je wist waar ze woont?
Wist je trouwens dat er een aantal mensen niet veroordeeld kan worden, omdat burgers het recht in eigen hand nemen?rowo schreef:Jij doet zelf alsof je ik weet niet wat bent, maar dat ben je ook niet hoor!!
Tuurlijk joh, vooral persoonlijk worden.
Ik zeg alleen dat kwaad met kwaad vergelden niets oplost.
An eye for an eye leaves the whole world blind.
rowo schreef:Is het eerste filmpje niet in Dld gemaakt, tweede in Denemarken?
Het lijkt idd hetzelfde paard. K snap eerlijk waar niet dat ze dat paard uberhaupt nog heeft. Arm beest.
Citaat:DIE ARD PLANT HEUTE UM 17.15 UHR IM RAHMEN DE SENDUG "BRISANT" EINEN BERICHT.
Yamcha schreef:Vraag me af of de meesten met de grote monden hier wel iets zouden durven als het erop aankomt.... of zitten we dan met z'n allen in een hoekje te janken?
amazone77 schreef:ik denk dat degene die dit gefilmd heeft,kei hard bewijs wilde hebben voor deze mishandeling,als hij of zij eerder had ingegrepen,dan werd er misschien de ernst er niet van ingezien,helaas voorhet paard dat hij alsnog die 500 zweepslagen moest krijgen,maar als het een beetje mee zit zijn dit de laatste geweest voor dit paardje,ik hoop ook dat dit paard een nieuwe eigenaar krijgt die nooit meer op zijn rug gaat zitten,wie weet hoe beschaadigd dit paard is,en ik hoop echt dat deze vrouw nooit maar dan ook nooit meer een levend wezen mag houden.
Cayenne schreef:Er komt om 17:15 op de tv zender ARD een nieuwsitem over dit voorval.Citaat:DIE ARD PLANT HEUTE UM 17.15 UHR IM RAHMEN DE SENDUG "BRISANT" EINEN BERICHT.
Sorry voor de Caps. Zo stond het er nu eenmaal.