Veldmuus schreef:Jaime_ schreef:Kan de chat niet bij tweakers op de server? Dat slome bokt bevalt me maar niets
Volgens mij gaan die net zo hard onderuitdat zei Muer vannacht dacht ik
Slecht gescript? Tweakers heeft toch een behoorlijk rack vol..
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
ThinkCreativ schreef:Jaime_ schreef:Kan de chat niet bij tweakers op de server? Dat slome bokt bevalt me maar niets
Daar is al over gepraat, maar ook T.net gaat op z'n gat, wanneer B&B erop zou draaien. Blijkbaar niet echt een efficiënte chat.
milou123 schreef:Nou, hoe ik daarbij kom, door je eigen berichten.jiehaaa schreef:oh je moet zeker meer nuttige berichten plaatsen. Ok, tip: ga naar een paardgerelateerd topic en plaats een post met het woord penny, slofteugel, weidegang of iets van die strekking.jiehaaa schreef:Groentesoep doet het vast ook goed.
Al zijn het zinnen, dan nog vind ik het not done als je zomaar iets post zonder dat het enige waarde heeft en dus zonder dat het NUTTIG is.
Ik zou er echt niet blij mee zijn als ik daar een topic geopend zou hebben en een stelletje tweakers zouden allemaal onzinnige posts posten omdat ze zonodig die 25 berichten willen hebben.
Ik vind het onrespectvol en ik ben blij dat bokt ze dan verwijderd.
_xManadisx_ schreef:haha ik ben er ook maar eens aan begonnen, maar ik durf geen gesprek te beginnenben wel gematched
jiehaaa schreef:Een post waar een dergelijk woord in voorkomt wil niet zeggen dat alleen het woord voldoende is. Dat staat er niet. Moet wel nuttig zijn. De genoemde woorden staan vaak in als nuttig aan te merken posts. En ja, groentesoep is een (heel oud Bokt-) grapje.