en toen ging zij ze voor me maken

wat voor stage doe je eig?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Goed elkaar geholpen dus..
ze stond n beetje in de weg, althans, ik stond helemaal tegen dr aan geplet (
) om mn flurry te mixen zegt ze, ja ik sta ook altijd in de weg met mn dikke kont, dus ik zeg, nou dies helemaal niet zo dik hoor 
maar verder is het wel leuk!

Wij krijgen alleen rapporten via de e-mail toegestuurd, nee gelukkig niet. Mensen in paniek aan de telefoon: weet echt niet wat ik dan moet doen hoor!
, beetje erg iknow). 
en ik was nog jong, heb van me 14,5 tot en met ik 16 was met hem gehad.. op 12 april maakte hij het toen uit en toen ben ik ook begonnen met werken bij de mac (dus morgen 2 jaar geleden!) en het heeft me veel verdriet gedaan toen. Nu heb ik sinds vorig jaar januari weer een hele lieve nieuwe vriend en ik zie na al deze tijd en wat we samen al hebben meegemaakt (bepaalde omstandigheden over families en thuissituaties) en zijn nog steeds bij elkaar. En accepteren elkaar ook gewoon zoals we zijn.
ben blij dat ik binnenkort naar n nieuwe school ga, alles weer n beetje oppakken
Is er iets voorgevallen of is de vriendschap toen gewoon vervaagd door hem? Even fijn een nieuwe start maken kan inderdaad wel eens heel goed zijn, hopen dat je leuke "nieuwe" vrienden tegen komt!
wel fijn dat je vanzelf weet wat je bent, sommige mensen willen het niet weten, altijd wel fijn dat mensen het van zichzelf accepteren, vind ik persoonlijk dan.
erna zijn we samen met hem, ik en nog 3 andere goede vrienden naar zijn moeder gegaan en hebben gepraat. Een goed en lang gesprek van 4,5 (!) uur. Uiteindelijk heeft zijn moeder het nu geaccepteerd en woont die weer lekker thuis. 
Is er ook niet iets wat je met een vriendin kan gaan delen? Dat dekt misschien ook wel een groot deel de zwaarste kosten of zien jou vriendinnen het niet zitten te verhuizen naar Amsterdam?
"