[HK]De Bokt 1 april puzzel: Om de dag mee door te komen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Murthul

Re: [HK]De Bokt 1 april puzzel: Om de dag mee door te komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 12:52

hehe en later moest ik van die stomme ijhoorntjes maken, dus ik echt zo.. HMM. ;(

en toen ging zij ze voor me maken <3

wat voor stage doe je eig?

ElineThera

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 12:56

hahah :)) Goed elkaar geholpen dus..

Secretaresse bij de brandweer ;)

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 13:01

oeh, ist n beetje leuk

en ik mocht wat over dr kont zeggen :)) ze stond n beetje in de weg, althans, ik stond helemaal tegen dr aan geplet ( :)) ) om mn flurry te mixen zegt ze, ja ik sta ook altijd in de weg met mn dikke kont, dus ik zeg, nou dies helemaal niet zo dik hoor :o

_O-

ElineThera

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 13:04

Het is wel leuk, als er een uitruk is schrik ik na 3 maanden nog steeds.. :)) maar verder is het wel leuk!

Myrthe, jij bent echt heeeeeeel erg.. !! :))

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 13:06

hahaha zal ik even n brandje melden? krijg ik jou dan aan de telefoon? :))

ik ben heul erg ja.. maar ik denk wel dat ik na n 3kwartjaar mezelf eens toe mag laten om n beetje verliefd te worden :))

ElineThera

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 13:13

Nee, dan krijg je gewoon de meldlijn aan de telefoon ;) Wij krijgen alleen rapporten via de e-mail toegestuurd, nee gelukkig niet. Mensen in paniek aan de telefoon: weet echt niet wat ik dan moet doen hoor!

Ben je al die tijd niet verliefd geweest, ik ben nu verliefd om mijn vriend maar als dat over is, moet ik eerst een maand of 6-8 bij komen (lees dik 8,5 maand van mijn ex! :)), beetje erg iknow).

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 13:15

ik ben er meestal een jaar mee bezig, nuja het is 9 maanden geleden dus het mag wel even tijd worden :P

maar ik wil jou aan de foon ;(

ElineThera

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 13:18

Surry, krijg je niet als je de lijn belt.. Aha, vriend(in)netjes zijn wel leuk, behalve als ze het uitmaken..

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 13:20

inderdaad, ik wil gewoon NU de ware vinden weetjewel :P

ElineThera

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 13:21

Uhu.. maar 16 ben je toch? Tijd genoeg! Ik heb nu al 2x een serieuze relatie en vind het ontzettend fijn, maar ik doe echt nog wel mijn eigen dingen en hij komt er gewoon "bij" om het zo eens te zeggen. Je moet wel goed blijven genieten van het leven :j

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 13:27

uhu natuurlijk, nouja ik zag mezelf helemaal oud worden met mn ex, we hebben n relatie van n jaar gehad, en hij heeft me daarna nog zo'n half jaar aan t lijntje gehouden, niet fijn, hij heeft me veel pijn gedaan, maar ik accepteer(de) alles maar omdat ik zoveel van m hou en om m geef..

vond t n hele fijne relatie, tot al het gedoe begon, hij probeerde mij nogal onder de plak te duwen wat m nog lukte ook en door dat ben ik nu zo'n beetje heel mn vriendengroep kwijt nu het uit is..

ElineThera

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 13:30

Dat had ik dus ook met mijn ex, heb bijna 1,5 jaar met hem gehad :j en ik was nog jong, heb van me 14,5 tot en met ik 16 was met hem gehad.. op 12 april maakte hij het toen uit en toen ben ik ook begonnen met werken bij de mac (dus morgen 2 jaar geleden!) en het heeft me veel verdriet gedaan toen. Nu heb ik sinds vorig jaar januari weer een hele lieve nieuwe vriend en ik zie na al deze tijd en wat we samen al hebben meegemaakt (bepaalde omstandigheden over families en thuissituaties) en zijn nog steeds bij elkaar. En accepteren elkaar ook gewoon zoals we zijn.

Maar een hij? Erna ben je meiden leuk gaan vinden of kan het ook nog zijn dat je nu een jongen leuk gaat vinden? Wel vervelend dat die je zo onder de plak heeft geduwt zeg en k.ut van je vrienden.. heb je nu nog wel leuke vrienden? :)

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 13:34

nouja, probeer mn oude leven weer n beetje op te pakken, oude vrienden op te bellen, maar lang niet iedereen wil je nog spreken :n ben blij dat ik binnenkort naar n nieuwe school ga, alles weer n beetje oppakken

ik weet al best n tijdje van mezelf dat ik bi ben, en eerste x met n meisje zoenen was ongeveer 2 jaar geleden (gokje) relatie met n meisje heb ik niet gehad, wel bijna, maar dan weer net niet helemaal, ach de tijd zal het leren of het nog komt :)

ElineThera

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 13:38

Oke.. dat kan ik me voorstellen, zou het zelf ook niet helemaal willen denk ik. :) Is er iets voorgevallen of is de vriendschap toen gewoon vervaagd door hem? Even fijn een nieuwe start maken kan inderdaad wel eens heel goed zijn, hopen dat je leuke "nieuwe" vrienden tegen komt!

Dat zal de tijd inderdaad leren :j wel fijn dat je vanzelf weet wat je bent, sommige mensen willen het niet weten, altijd wel fijn dat mensen het van zichzelf accepteren, vind ik persoonlijk dan.

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 13:40

nouja, ik kon t ook niet echt meer verstoppen hoor, maar kon er niet voor uitkomen, mijn vader heeft gezegd eens tegen mij: als je ooit n vriendin krijgt: of zij weg of jij rot maar op

tsja, dan durf je dat ook niet echt meer :=

ElineThera

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 13:44

Oke.. wel een harde uitspraak van je vader. Een vriend van mij heeft ook enige tijd geleden zijn moeder vertel dat hij homo was en heeft ook een hoop heibel gehad met zijn moeder. Hij heeft verdeelt over een aantal weken bij vriend(inn)en geslapen, waaronder 4 dagen bij ons thuis. :j erna zijn we samen met hem, ik en nog 3 andere goede vrienden naar zijn moeder gegaan en hebben gepraat. Een goed en lang gesprek van 4,5 (!) uur. Uiteindelijk heeft zijn moeder het nu geaccepteerd en woont die weer lekker thuis.

Vervelend dat je vader wel zo reageerd, heeft die er intussen wel vrede mee?

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 13:47

nope, mijn vader heeft nergens vrede mee _O-
heb het nooit echt verteld, die keer dat ik het zei was het meer een stel nou dat..
maarja, woon ook niet meer thuis, dus waarom zou ik?

ElineThera

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 13:52

Oke.. lijkt me wel heel erg moeilijk (misschien sorry als ik je hier zo allemaal mee raak..). Oke, als je toch al weer dat je vader je het erna heel moeilijk maakt en je toch niet meer thuis woont zou ik het inderdaad ook niet vertellen, dan heeft het toch vrij weinig zin!

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 13:55

hehe raakt me niet heel erg hoor, ik trek het wel, heb het atm alleen beetje moeilijk, moet n andere woonplek vinden, en wat ik bij de mac verdien is nu niet bepaald een enorme geldbron.. dusja, zoeken zoeken zoeken, waar en wat is het goedkoopst, paps weigert vanalles te betalen dus dan weer n rechter erbij, tsja, dan raakt je energie redelijk snel op :j

ElineThera

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 14:02

Bij de mac verdien je geen bakken met goud dat klopt.. maar je zit niet op school en werkt dus alleen maar? Als je liever iets via PB zegt/doet laat het maar weten he! Naar wat voor een huis ben je opzoek? Rechter erbij zelfs... en je moeder?

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 14:05

ik zit wel op school, en daarnaast werk ik.. 2 avonden en 1 dag in het weekeind..
maar volgend jaar krijg ik reiskosten van/naar school enz.. dus wil vlkabij amsterdam wonen gaan, maar dat is niet echt goedkoop te vinden.. ben bij mn moeder ook uit huis gehaald omdat dat niet werkte..

ElineThera

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 14:09

Oke, een zwaar leven dus :) Is er ook niet iets wat je met een vriendin kan gaan delen? Dat dekt misschien ook wel een groot deel de zwaarste kosten of zien jou vriendinnen het niet zitten te verhuizen naar Amsterdam?

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 14:11

vriendinnen wonen allemaal in en om hoorn en willen daar absoluut niet weg.. dusja :=

ElineThera

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 14:16

Oke, dan word het kosten delen ook al geen optie.. verder blijft er dan inderdaad weinig over of je zegt gewoon tegen een vriendin: "Oke, ik kom wij jou wonen! :))"

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 14:17

haha of tegen dat meisje bij de mac

echt zo

HEE IK KOM BIJ JOU WONEN :))