Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
neetoch schreef:Moderatoropmerking:Bericht verwijderd
Swifter schreef:Ik vind het flink vinger wijzen van elke partij terwijl ze alle 3 hadden kunnen zeggen: Het stopt hier en wij laten dit veulen gaan. Nu beweerd PZB dat de dierenarts de operatie een grote kans van slagen had. Uiteraard waren we niet bij die gesprekken maar als dat zo was snap ik vanuit hun nog wel waarom het is geprobeerd.
sasja0705 schreef:Niet geheel ontopic maar toch want ergens toch echt raar...
Post over Wonder bij PZB is weg.
Post van die dame die Wonder bij de Fokker/Handelaar heeft mee genomen, is ook weg.
Post van Valerie is er nog maar inmiddels opmerkingen uitgeschakeld.
Nu ken ik geen van betrokkene personen maar heel duidelijk klopt er weinig van verhalen die zomaar weer verwijderd worden ... PZB en de eigenaresse van het veulen.
En bij post van Valerie... zij heeft het verhaal ook alleen van dus haar kennis...
De waarheid zou toch niet meer boven water komen maar hier heeft dus een beestje onnodig veel te lang moeten lijden.. en dat is alle betrokkenen erg kwalijk te nemen .
Hier is simpel he-le-maal niet aan goed te praten, van niemand niet
pmarena schreef:Maar even advocaat van de duivel hè. Waarop baseren jullie dan precies dat het beestje te lang heeft moeten lijden...? Als het bijvoorbeeld de situatie was dat een operatie het dier goede perspectieven gaf. Deze is gedaan. Dier hersteltijd heeft gekregen. En op het moment dat bleek dat het helaas niet beter ging worden, ingeslapen is.
Stel dat het zo gegaan is. Dan vind ik dat niet heel gek? Maar ik besef me dan ook heel goed dat ik niet exact weet wat er gebeurd is. Ben benieuwd wat anderen dan wel weten.
Urbanus schreef:Valerie heb ik leren kennen als ontzettend integer als het om dieren gaat. Ik vertrouw blind op haar verhaal.
Elin_ schreef:pmarena schreef:Maar even advocaat van de duivel hè. Waarop baseren jullie dan precies dat het beestje te lang heeft moeten lijden...? Als het bijvoorbeeld de situatie was dat een operatie het dier goede perspectieven gaf. Deze is gedaan. Dier hersteltijd heeft gekregen. En op het moment dat bleek dat het helaas niet beter ging worden, ingeslapen is.
Stel dat het zo gegaan is. Dan vind ik dat niet heel gek? Maar ik besef me dan ook heel goed dat ik niet exact weet wat er gebeurd is. Ben benieuwd wat anderen dan wel weten.
Vind je gezeul op drie plekken voor een zwaar gehandicapt veulen niet al genoeg zeggen? Ik verbaas me erover dat we alles maar willen redden...
Geef het dier een zak wortels (bij wijze van), pijnstillers (indien nodig) en een paar leuke laatste uurtjes dat het denkt: joh dit is een goed leven en laat het rustig naar de groene weides gaan. Paarden leven in het hier en nu.
Elisa2 schreef:Moderatoropmerking:Bericht verwijderd