had trouwens nog ffies tussen mn post gezocht, maar ik t blaadje niet binnen hoor had je nog foto's gamaakt van de nieuwe kleding? word nu wel nieuwschierig
Hoop het voor je! Oh ja.. moest eerst even goed nadenken over welk blaadje, dat zou ik voor je doen he, zet het even op me hand.. doe ik het vanavond even voor je scannen, kan ik hier op stage namelijk niet want die site's zijn geblokkeerd. Heb er met sterrenslag afgelopen zaterdag al een aantal mee zien lopen geloof ik.
hihihi krijg bijna de neiging om snel naar de mac toe te fietsen om te kijken of ik zondag weer samen met dr sta
en n bordje met BEZET ofzo
ElineThera
Geplaatst: 11-04-11 12:18
haha Myrthe je bent erg!
Jij wilt wel veel bordjes.. waarom worden ze dan niet geboren met de automatisch invullend voorhoofd: hetero, vrij en als ze dan een vriend/vriendin hebben: hetero, bezet hahahahah
hahah, Myrthe Goed bezig! Je help collega's waar mogelijk komt nu wel goed uit.. ben weer terug van pauze.. maar moet even hard aan de slag met een aantal brieven en wat dingen leren eigenlijk voor inhaaltoets voor morgen op school..