jiehaaa schreef:
Joah tof!

Laten we allemaal paardenspelletjes op de computer gaan spelen met elkaar...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
jiehaaa schreef:Dat zijn er al twee! Nu de missie om de Tweakers aan 25 nuttige posts p.p. te helpen.
@Freekers: komt goed, we loodsen je wel door de 25 nuttige posts heen. En plaats anders een topic op Tweakers, om daar te inventariseren hoe het met de animo is.
jiehaaa schreef:Dat zijn er al twee! Nu de missie om de Tweakers aan 25 nuttige posts p.p. te helpen.
@Freekers: komt goed, we loodsen je wel door de 25 nuttige posts heen. En plaats anders een topic op Tweakers, om daar te inventariseren hoe het met de animo is.
xStephanie schreef:jiehaaa schreef:Dat zijn er al twee! Nu de missie om de Tweakers aan 25 nuttige posts p.p. te helpen.
Mod lief aankijken om het meetingtopic ergens anders te plaatsen ivm die arme tweakers?
milou123 schreef:jiehaaa schreef:Dat zijn er al twee! Nu de missie om de Tweakers aan 25 nuttige posts p.p. te helpen.
Die berichten zullen gewoon verwijderd worden, zeker als het nergens op slaat en dan gaat het van de 25 posts af.
Ik vind het eigenlijk ook onrespectvol als je zomaar lukraak woorden in topics van anderen gaat plaatsen.
Sorry, maar dat vindt ik echt not done.
DMZSniper schreef:Ik heb volgens mij bijgedragen aan het topic, maar nog geen 25 nuttige posts. En weet te weinig van paarden om ergens anders echt nuttig bij te dragen