Freekers schreef:Seasons schreef:Waar is iedereen gebleven? Niemand praat tegen me.
Jij had toch al een vriend?
Hij was gestopt met praten. Maar nu praat ie weer.

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Jolien87 schreef:goeroe schreef:Ik vind dat je je een beetje aanstelt Jolien87. Eerst speel je zelf mee en dan ga je ineens lopen piepen. Als het je te ver gaat kun je dat toch gewoon zeggen? Daarna moet het ook klaar zijn natuurlijk, maar ik vind dit echt niet meldenswaardig.
Meespelen met wie? Neem me niet kwalijk, maar dit vind ik gewoon te ver gaan. Ik sta niet snel op m'n achterste benen, maar dit kan wat mij betreft niet door de beugel. Dus ja, dan mag ik dat best melden.
Siamsmeesje schreef:rienne schreef:Zeeuws Vlaamse mensen ookZo werd ik tenminste genoemd
Inmiddels ben je echt Belgje geworden, toch?
Ik word nog steeds raar aangekeken dat ik van omgeving Rotterdam hierheen ben gekomen
goeroe schreef:Meespelen met wie? Neem me niet kwalijk, maar dit vind ik gewoon te ver gaan. Ik sta niet snel op m'n achterste benen, maar dit kan wat mij betreft niet door de beugel. Dus ja, dan mag ik dat best melden.
Amable schreef:Jolien87 schreef:Welkom!
@Engeltjes: misschien kan je eens op FB pagina kijken? Daar is een bericht waarin B&B'ers hun nickname kunnen plaatsen en er zijn behoorlijk wat reacties
Welke pagina is dat dan?
Jolien87 schreef:Welkom!
@Engeltjes: misschien kan je eens op FB pagina kijken? Daar is een bericht waarin B&B'ers hun nickname kunnen plaatsen en er zijn behoorlijk wat reacties