Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
silvericathy schreef:Mijn pony was vandaag de held van de dag. Ze ging snuffelen bij deze paarden en daardoor kwamen we erachter dat het hek open stond. Contact met de eigenaar gezocht die kwam kijken en zou zorgen voor een ander slot, want dat was waarschijnlijk stuk.
Ze vond het super gezellig met de andere paarden. Ze kent ze niet maar stond wel meteen te neuzen en kriebelen . Toch geweldig zo'n pony die met iedereen wel vriendjes wordt.
[ [url=m/cisRD2.jpg]Afbeelding[/url] ]
amado7 schreef:Silvericathy: fijn dat je het zag, zou wat zijn als ze ontsnappen.
Sorry reageer nu pas, soms dan wil ik op een bericht reageren maar je mag er niet 2 achter elkaar dus dan moet je eerst weer wachten voordat er iemand anders wat post.
silvericathy schreef:[naam] schreef:Silvericathy: fijn dat je het zag, zou wat zijn als ze ontsnappen.
Sorry reageer nu pas, soms dan wil ik op een bericht reageren maar je mag er niet 2 achter elkaar dus dan moet je eerst weer wachten voordat er iemand anders wat post.
Ik denk zelfs dat ze gewoon achter ons aan waren gelopen als we het niet door hadden gehad. Eentje stond namelijk al half buiten om te snuffelen met Nova.. dus die hebben we snel terug naar binnen geduwd