Puissance schreef:Waar kun je je eigen gegevens zien dan eigenlijk?
in de chat op je eigen avatar klikken
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
SChief schreef:
goeroe schreef:Ik vind dat je je een beetje aanstelt Jolien87. Eerst speel je zelf mee en dan ga je ineens lopen piepen. Als het je te ver gaat kun je dat toch gewoon zeggen? Daarna moet het ook klaar zijn natuurlijk, maar ik vind dit echt niet meldenswaardig.
goeroe schreef:Ik vind dat je je een beetje aanstelt Jolien87. Eerst speel je zelf mee en dan ga je ineens lopen piepen. Als het je te ver gaat kun je dat toch gewoon zeggen? Daarna moet het ook klaar zijn natuurlijk, maar ik vind dit echt niet meldenswaardig.
psychoclown schreef:Fiffill schreef:Wel nee joh, is gewoon legaal hoor, staat in de wetvanaf 16 jaar mag je seks hebben. En het maakt dan ook niet uit hoe oud de ander is (tenzij het dwang is natuurlijk maar dat is uiteraard altijd strafbaar
)
Even iets heel anders, wat een lief egeltje in je profiel![]()
![]()