LOLLYYwood schreef:MarlindeRooz schreef:Hier:www.bokt.nlEcht op klikken en geluid aan! HOE HAAL JE DAT WEG? IK WORD GEK! Op het kruisje klikken?
LOLLYYwood schreef:MarlindeRooz schreef:Hier:www.bokt.nlEcht op klikken en geluid aan! HOE HAAL JE DAT WEG? IK WORD GEK! Dat vertel ik je nadat je een verhaal van 1000 worden hebt geschreven over hoe geweldig dansende shetlanders zijn!
nyannyannyannyannyannyannyannyannyannyannyannyannyannyannyannyannyannyannyannyannyannyannyannyannyannyannyannyannyannyannyannyannyannyannyannyannyannyannyannyannyannyannyannyannyannyannyannyannyannyannyannyannyannyannyannyannyannyannyannyannyannyan
delerium schreef:Die link Voor wie bang is dat er niets meer komt: het ergste/beste komt nog Dat beloofd wat
delerium schreef:Die link Voor wie bang is dat er niets meer komt: het ergste/beste komt nog Ik was niet bang dat er niets meer komen zou,...wel voor het geen nog komen moet Die link is goed
delerium schreef:Die link Voor wie bang is dat er niets meer komt: het ergste/beste komt nog Ja dat zeiden ze de vorige keer ook
MarlindeRooz schreef:Hier:www.bokt.nlEcht op klikken en geluid aan! Oh mijn God..... Schitterend Als het maar niet te lang duurt
Ik wou mijn onderschrift veranderenin:Dacht bokt mij op 1 april een suf onderschrift te geven, mooi niet! Haha
Nu ben ik roze, maar ik heb ook m'n eigen OS weer terug, terwijl ik die vanmorgen had gewonnen. Hoe kan dat?
Ladybird schreef:delerium schreef:Die link Voor wie bang is dat er niets meer komt: het ergste/beste komt nog Ja dat zeiden ze de vorige keer ook Dat klopte dan ook wel, want dat kwam ook pas echt na 1 april.