ManiacsHouse schreef:Nog dames omgeving Nijmegen die wat lol willen maken vanavond? Doe maar een privebericht
Wat ben jij in godesnaam van plan?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
milou123 schreef:jiehaaa schreef:Zo wat loopt het hard hier! Heb overdag niet kunnen bijlezen maar dat gaat me nu ook helemaal niet meer lukken. De chat is in elk geval nog open zie ik.![]()
Praat me even kort bij ajb, somebody. Zijn er al serieuze dates, of alleen maar perverts zoals Jolien die heeft getroffen?
Er is wel iemand die een date heeft voor a.s. vrijdag.
Gaan ze paardrijden. Ik weet niet meer wie.
Verder geloof ik vooral veel geouwehoer.
Puissance schreef:Haha, misschien moet ik ook maar eens mee gaan doen met het Tweakersgebeuren. Mijn openingsaanval: ik ben een meisje en ik gebruik Linux, wie durft?!
Jolien87 schreef:ManiacsHouse schreef:Nog dames omgeving Nijmegen die wat lol willen maken vanavond? Doe maar een privebericht
Ik heb even je posts bekeken en ik denk dat je echt even moet oppassen met wat je hier allemaal plaatst...
het is de bedoeling dat het hier gezellig is.
Tasserd schreef:Dat is wel leuk, veel plezier!milou123 schreef:*steekt hand op* Heb geen idee of het wat gaat worden, maar kon dit aanbod niet afslaan, dus ik ben benieuwd. Meneer heeft al 2 paarden gereserveerd en we gaan op buitenritEr is wel iemand die een date heeft voor a.s. vrijdag.
Gaan ze paardrijden. Ik weet niet meer wie.
Verder geloof ik vooral veel geouwehoer.